“Et godt sted på varme dager-grønn lunge”
Anmeldelse av Grünerhaven

Grünerhaven
Vurdert som nr. 1 316 av 1 556 Restauranter i Oslo
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Rask og hyggelig servering. Et deilig sted for lunsj i en grønn lunge i Oslo. Hyggelig atmosfære. En fin spasertur både fra Oslo sentrum og Mathallen, ellers stopper trikken rett ved. God mat.

1  Takk, Kifi2014

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Fint sted å sitte i sommersola. Savna cider. Rart de ikke har det. Tok en mojito, den var veldig god.
Foretrekker personale som snakker norsk!!

2  Takk, Marixx190479
Anmeldt 19. juni 2021

Aldri dra hit. Fryktelig uhyggelig betjening, og blokkerer folk på Facebook for å slippe dårlige anmeldelser. Styr unna!

Takk, Øystein K
Anmeldt 1. september 2020 via mobile enheter

Bestilte kyllingsalat her og fikk servert utrolig udelikat mat. Kyllingen var i menyen beskrevet som «crispy», noe den absolutt ikke var. Med egne ord vil jeg beskrive kyllingen som «soggy», den bestod av 50% fett og luktet vondt. Resten av salaten var helt ok, men absolutt ikke verdt pengene (170kr). Venninnen min kjøpte schnitzel som heller ikke var noe å skryte av... Tilbehøret til hennes mat var noen mikrobølgede erter i hvit saus og fries (som trolig var det eneste hun spiste/eneste som var spisbart). Iskaffen smakte i tillegg som pulverkaffe med melk hyggelige omgivelser på Løkka og en utrolig søt servitør, men jeg skal aldri sette meg ned her for en matbit igjen...

Dato for besøk: september 2020
Takk, m99hansun
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Fin lunsj i sola. Dette er en hyggelig uteservering. Maten var god, og de som jobber der er hyggelige. Serveringen var til tider litt treg, men det er kanskje forståelig når det er få på jobb og mange gjester. Alt i alt en fin plass å tilbringe noen timer.

1  Takk, EddyB918

Reisende som så på Grünerhaven, så også på

Har du vært i Grünerhaven? Del dine erfaringer!