“Dårlig service og mat”

Südøst
Kjøkken: Asiatisk, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Konseptet til restauranten er Asian Crossover; dette betyr at man krysser asiatisk mat med andre matkulturer for å danne noe nytt og spennende. I vårt tilfelle vil det ofte være skandinaviske og europeiske retter med asiatisk preg og råvarer eller vica versa. Dette skal gjelde for så vel maten som drikken, servicen, personalet og interiøret. SüdØst skal være en restaurant – på Grünerløkka – for Grünerløkka.
Anmeldt 5. september 2020

Elendig service og dårlig mat. Servitørene er treige og sier ikke godt nok ifra hvordan maten er og hvor sterk den er. Ingen ville anerkjenne feilene de gjorde, ikke en gang sjefen. Kommer ikke igjen

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, elisebS4230SX
Dinnergruppen, Salgssjef på Südøst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2020

Hei Elise,

Vi beklager at du hadde denne opplevelsen hos oss!
Send oss gjerne en detaljert mail på dinnergruppen@dinnergruppen.no og fortell oss hva som skjedde så vi kan ta det videre :)

Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

God mat, men elendig service. Bestilte 4- retters meny med vinmeny. Fikk ikke vinen automatisk til de ulike rettene, måtte etterspørre vinene hver gang. Fikk heller ikke skje til desserten og servitøren reagerte med tydelig irritasjon når vi etterspurte de. Ølen til resten av følget vårt var tydelig det lite kullsyre i, men de klarte ikke å få ordnet opp i dette. Til tross for at vi var ganske godt fornøyd med selve maten og vinen ble besøket totalt en ganske dårlig opplevelse

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, erles2015
Dinnergruppen, General Manager på Südøst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Hei Erle,

Utrolig leit å høre at du ikke var helt fornøyd med opplevelsen hos oss. Kunne du ha sendt oss en mail til Dinnergruppen@dinnergruppen.no med referansenummer og oppsummering på din opplevelse hos oss.

Anmeldt 30. juni 2020

Vi spiste en flere retters delemeny med vin. Maten var svært god og vinen passet godt til, men vi var begge enige om at matporsjonene og vinglassene var for små til den prisen.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 857madsn

Hei Mads,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ☺️
Vi vil ta med oss dette videre og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Fin uteservering. Servitørene var effektive men glemte oss når vi hadde fått maten. Jeg delte crispy duck med en annen da det er en stor porsjon. Denne hadde litt for mye frityrskorpe og fett på seg.

Dato for besøk: juni 2020
3  Takk, ellen_svh

Hei Ellen,

Tusen takk for din tilbakemelding, dette skal vi selvfølgelig ta med oss videre. Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss ☺️

Anmeldt 18. juni 2020

Alltid ålreit å besøke denne restauranten. Får mye mat for pengene. Eneste minus er Kanskje romklangen og at folk sitter litt trangt. Blir mye bråk.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, karoseifia

Hei Karoline,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ☺️

Håper vi sees igjen om ikke så alt for lenge!

Reisende som så på Südøst, så også på

Har du vært i Südøst? Del dine erfaringer!