“Topp Atmosfære”

Südøst
Kjøkken: Asiatisk, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Konseptet til restauranten er Asian Crossover; dette betyr at man krysser asiatisk mat med andre matkulturer for å danne noe nytt og spennende. I vårt tilfelle vil det ofte være skandinaviske og europeiske retter med asiatisk preg og råvarer eller vica versa. Dette skal gjelde for så vel maten som drikken, servicen, personalet og interiøret. SüdØst skal være en restaurant – på Grünerløkka – for Grünerløkka.
Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Veldig bra atmosfære, flott interiør, høyt under taket.Valgte Crispy Duck, til dessert hadde vi vanilje panna cotta, jordbærsalsa med lime og thai basilikum med jordbær sorbet og crumble, ååå den smaken når det smeltet på tungenServitør var som maten

1  Takk, Staale-Bor
Dinnergruppen, General Manager på Südøst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2020

Hei Ståle,

Tusen tusen takk for en utrolig detaljert og hyggelig tilbakemelding Vi setter stor pris på dine ord og hele teamet på Sudøst ønsker deg hjertelig velkommen tilbake! ☺️

Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Valgte sharingmeny, fantastisk krabbetaco. Resten av menyen var ok. Stedet var preget av høyt tempo og travle servitører. Gode smaker oppveier fraværende table service.

1  Takk, Scenic652092

Hei,

tusen takk for hyggelig tilbakemelding ☺️
ønsker deg hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 5. september 2020

Elendig service og dårlig mat. Servitørene er treige og sier ikke godt nok ifra hvordan maten er og hvor sterk den er. Ingen ville anerkjenne feilene de gjorde, ikke en gang sjefen. Kommer ikke igjen

1  Takk, elisebS4230SX
Dinnergruppen, Salgssjef på Südøst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2020

Hei Elise,

Vi beklager at du hadde denne opplevelsen hos oss!
Send oss gjerne en detaljert mail på dinnergruppen@dinnergruppen.no og fortell oss hva som skjedde så vi kan ta det videre :)

Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

God mat, men elendig service. Bestilte 4- retters meny med vinmeny. Fikk ikke vinen automatisk til de ulike rettene, måtte etterspørre vinene hver gang. Fikk heller ikke skje til desserten og servitøren reagerte med tydelig irritasjon når vi etterspurte de. Ølen til resten av følget vårt var tydelig det lite kullsyre i, men de klarte ikke å få ordnet opp i dette. Til tross for at vi var ganske godt fornøyd med selve maten og vinen ble besøket totalt en ganske dårlig opplevelse

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, erles2015
Dinnergruppen, General Manager på Südøst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Hei Erle,

Utrolig leit å høre at du ikke var helt fornøyd med opplevelsen hos oss. Kunne du ha sendt oss en mail til Dinnergruppen@dinnergruppen.no med referansenummer og oppsummering på din opplevelse hos oss.

Anmeldt 30. juni 2020

Vi spiste en flere retters delemeny med vin. Maten var svært god og vinen passet godt til, men vi var begge enige om at matporsjonene og vinglassene var for små til den prisen.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 857madsn

Hei Mads,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ☺️
Vi vil ta med oss dette videre og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!

Reisende som så på Südøst, så også på

Har du vært i Südøst? Del dine erfaringer!