“Crazy duck anbefales”

Südøst
Kjøkken: Asiatisk, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Konseptet til restauranten er Asian Crossover; dette betyr at man krysser asiatisk mat med andre matkulturer for å danne noe nytt og spennende. I vårt tilfelle vil det ofte være skandinaviske og europeiske retter med asiatisk preg og råvarer eller vica versa. Dette skal gjelde for så vel maten som drikken, servicen, personalet og interiøret. SüdØst skal være en restaurant – på Grünerløkka – for Grünerløkka.
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk servert nydelig crazy duck som var Crispy duck med en vri. Absolutt å anbefale. Topp servering og beste ducken jeg har fått

1  Takk, 580karib

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Ekstremt dårlig service. Fikk ikke kontakt med servitøren. En varm sommerdag hvor man ønsket noe godt i glasset, men fikk kun en øl på 3 timer..

Dato for besøk: mai 2021
Takk, marieaR7681XP
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

God/middels god mat. Bestilte div. Japanske retter. Hadde store forventninger til tunfisken, det ble dessverre for mye chilli slik at det var vanskelig å smake tunfisken. Middels service. Koselig hage!

Takk, 778trineh
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Digg mat, fantastisk meny, hyggelig lokale og atmosfære, oppmerksom og utrolig hyggelig servitrise! Drinkene var amazing!

Takk, Ailiskh
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Südøst var bra men stjernen har dalt betydelig.
Vi var 5 der i dag og hadde satt av kvelden til en god og avslappende middag. Det er et par år siden sist men vi hadde gode minner fra den gang. Stedet har hatt et betydelig forfall siden den gang.

Hvor ble det av det kvikke og oppegående service personalet? Hva har skjedd med kvaliteten på maten? Fra man bestiller den første flaske vin tok det ca. 40 min. før vi...etter å ha mast...får flasken klasket på bordet ferdig opptrukket. Ingen smaksrutine bare, værsågod!

Vi ettetspør vinglass da vannglassene var i bruk. Dette kom raskt på bordet, hurra. Så var det matlogistikken da, forrett ble servert med ca 30 min fra første til siste. Hovedretten kom samtidig og hurra for det. Crispy duck smakte bra, så også andeconfi....en.

I det hele tatt så er de ramnet av "Bryggesyken" som Aker brygge slet med endel år ett at det var åpnet der

Totalinntrykket nå er at dette har blitt et slitent sted, urutinert personale, ulne logistikkrutiner, og matkvaliteten synker, dog ikke i samme tempo som personalets, der er det mye å hente. Mye rot i logistikke, min kones rett observerte jeg innom 3-4 bord før hu fikk den levert lenge før oss andre.

Med denne middelmådige ÷ innnsatsen så vil vi legge båre utemiddager fra nå på mere kvalitetsbevisste restauranter. Lykke til.

1  Takk, Stig59

Reisende som så på Südøst, så også på

Har du vært i Südøst? Del dine erfaringer!