“Dårlig service og lang ventetid”
Anmeldelse av Südøst

Südøst
Kjøkken: Asiatisk, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Konseptet til restauranten er Asian Crossover; dette betyr at man krysser asiatisk mat med andre matkulturer for å danne noe nytt og spennende. I vårt tilfelle vil det ofte være skandinaviske og europeiske retter med asiatisk preg og råvarer eller vica versa. Dette skal gjelde for så vel maten som drikken, servicen, personalet og interiøret. SüdØst skal være en restaurant – på Grünerløkka – for Grünerløkka.
Anmeldt 8. august 2021

Helt grei mat, men matopplevelsen forsvinner når man må jobbe for å oppnå kontakt med servitørene hele kvelden.
Vi var plassert rett ved kjøkkenet hvor vi også la merke til en kokke som kjeftet på sine kolleger stort sett hele kvelden. Vil tro de har høy turnover på de ansatte for det virker ekstremt stressende å jobbe der.
Anbefaler Dinner som vi spiste på kvelden før!! Topp service og fantastisk mat.

1  Takk, R606VCkristink

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk servert nydelig crazy duck som var Crispy duck med en vri. Absolutt å anbefale. Topp servering og beste ducken jeg har fått

1  Takk, 580karib
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Ekstremt dårlig service. Fikk ikke kontakt med servitøren. En varm sommerdag hvor man ønsket noe godt i glasset, men fikk kun en øl på 3 timer..

Dato for besøk: mai 2021
Takk, marieaR7681XP
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

God/middels god mat. Bestilte div. Japanske retter. Hadde store forventninger til tunfisken, det ble dessverre for mye chilli slik at det var vanskelig å smake tunfisken. Middels service. Koselig hage!

Takk, 778trineh
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Digg mat, fantastisk meny, hyggelig lokale og atmosfære, oppmerksom og utrolig hyggelig servitrise! Drinkene var amazing!

Takk, Ailiskh

Reisende som så på Südøst, så også på

Har du vært i Südøst? Del dine erfaringer!