“Veldig bra!”

Südøst
Kjøkken: Asiatisk, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Konseptet til restauranten er Asian Crossover; dette betyr at man krysser asiatisk mat med andre matkulturer for å danne noe nytt og spennende. I vårt tilfelle vil det ofte være skandinaviske og europeiske retter med asiatisk preg og råvarer eller vica versa. Dette skal gjelde for så vel maten som drikken, servicen, personalet og interiøret. SüdØst skal være en restaurant – på Grünerløkka – for Grünerløkka.
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Var her rett etter åpningen etter nedstengingen av Oslo og ble litt skuffet.
Skuffelsen er borte nå.
Har vært her en del tidligere og forventer god mat.
Krabbetaco var perfekt, dimsum var herlig og crispy duck var saftig og crispy. Alt annet var også veldig godt og alt for mye mat på combo deluxe menyen.
Vi var 10 personer og alle var strålende fornøyd med maten og servicen.
Uten å endre alt for mye har de klart å fornye seg, kommer snart tilbake!

Takk, 781anderse

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat og serviceVi var en stor gjeng, med mye forskjellige ønsker. Vanlig/vegansk osv. Alle ble fornøyd og mettog fikk kjempegod service.

Takk, Kirsti Risdal L
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Vi var 6 voksne som skulle spise og drikke godt. Vi fikk elendig service og fikk ikke bestilt det Vi ba om. Språkproblemer og amatørene aften ødela det som skulle være en hyggelig aften på et ellers kult sted.
Champagnen var god,men det visste vi...

Takk, 367b_rres
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

God bevertning. Maten kom etter 20
Min etter bestilling og smakte utsøkt.
Retten for kvelden var Crispy Duck og den var meget sprø og god på smak kjøttet med godt tilbehør (grønnsaker)
Avsluttet med en frisk og god «tilslørte asiatiske bondepiker»

Vi var alle godt fornøyde og det var ikke noe å utsette på maten eller bevertningen.

Takk, tapus666
Anmeldt 8. august 2021

Helt grei mat, men matopplevelsen forsvinner når man må jobbe for å oppnå kontakt med servitørene hele kvelden.
Vi var plassert rett ved kjøkkenet hvor vi også la merke til en kokke som kjeftet på sine kolleger stort sett hele kvelden. Vil tro de har høy turnover på de ansatte for det virker ekstremt stressende å jobbe der.
Anbefaler Dinner som vi spiste på kvelden før!! Topp service og fantastisk mat.

1  Takk, R606VCkristink

Reisende som så på Südøst, så også på

Har du vært i Südøst? Del dine erfaringer!