“Dårligste restaurant besøket jeg har hatt”
Anmeldelse av Südøst

Südøst
Kjøkken: Asiatisk, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Konseptet til restauranten er Asian Crossover; dette betyr at man krysser asiatisk mat med andre matkulturer for å danne noe nytt og spennende. I vårt tilfelle vil det ofte være skandinaviske og europeiske retter med asiatisk preg og råvarer eller vica versa. Dette skal gjelde for så vel maten som drikken, servicen, personalet og interiøret. SüdØst skal være en restaurant – på Grünerløkka – for Grünerløkka.
Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Ble fysisk dårlig av maten, kastet opp alt etter første bit. Aldri blitt så fysisk dårlig av restaurant besøk. Kontaktet restauranten i ettertid, de har taklet det veldig dårlig. Fikk ikke pengene igjen, selv om jeg ikke fikk spist noe. Begynte å svette skikkelig, kastet opp og var redd for å besvime. Måtte bare dra rett hjem å forlate middagen.

Takk, Frida B
Dinnergruppen, Manager på Südøst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2022

Hei. Så leit å høre at dere ikke hadde en god opplevelse hos oss. Send oss gjerne en epost til
dinnergruppen@dinnergruppen.no med litt mer informasjon om besøket så kan vi få sett nærmere på hva som skjedde.

Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

God mat og hyggelig kelner. Utover det var det dessverre ingenting å skryte av. Kelneren hadde åpenbart alt for mye å gjøre. Svært dårlig oppfølging av bordet. Ble ikke spurt en eneste gang om vi behøvde mer å drikke og vi måtte flere ganger etterspørre drikke og annet som hadde blitt glemt.
Videre var det mangler på maten vi hadde bestilt og feil på regningen. Uproft og uryddig.

Takk, petterhg
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Var her rett etter åpningen etter nedstengingen av Oslo og ble litt skuffet.
Skuffelsen er borte nå.
Har vært her en del tidligere og forventer god mat.
Krabbetaco var perfekt, dimsum var herlig og crispy duck var saftig og crispy. Alt annet var også veldig godt og alt for mye mat på combo deluxe menyen.
Vi var 10 personer og alle var strålende fornøyd med maten og servicen.
Uten å endre alt for mye har de klart å fornye seg, kommer snart tilbake!

Takk, 781anderse
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat og serviceVi var en stor gjeng, med mye forskjellige ønsker. Vanlig/vegansk osv. Alle ble fornøyd og mettog fikk kjempegod service.

Takk, Kirsti Risdal L
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Vi var 6 voksne som skulle spise og drikke godt. Vi fikk elendig service og fikk ikke bestilt det Vi ba om. Språkproblemer og amatørene aften ødela det som skulle være en hyggelig aften på et ellers kult sted.
Champagnen var god,men det visste vi...

Takk, 367b_rres

Reisende som så på Südøst, så også på

Har du vært i Südøst? Del dine erfaringer!