Gode drinker i botanisk miljø

Flink bartender. Han hadde tydeligvis peiling på jobben sin. Flott innendørs atmosfære. Ikke den... les mer

Anmeldt 6. august 2019
Asbjorn-74
Kristiansand, Norge
Svært bra

Veldig hyggelig sted for å slappe av i en travel hverdag. Likte stedet veldig godt og anbefaler for... les mer

Anmeldt 23. februar 2019
Bernard N
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
81 anmeldelser
Anmeldt 10. desember 2018

Det er svart ute fordi snøen ikke har landet og mørketiden har startet. Da varmer det å komme inn til plantene og drinkene som varmer. Hyggelig sted for å treffe venner og kjente i litt eksotiske omgivelser.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Hans M
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Ett hyggelig sted , tog litt tid innen vi fant den grønne lampe vid entré men væl dær fant vi ett meget koselig litet sted, mye folk, bra musikk. Eftersom det va helt fullt tog vi 2 drinker i baren , rask service væl lagade drinker. Intressanta kombinasjoner o ingredienser. Væl vært ett besøk.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 79mattiasf
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk kult sted, med utrolig gode drinker!hit går du når du vil ha litt all right bakgrunnsmusikk og muligheten til å føre en samtale med de du er med. Evt ta med daten din hit og kos dere i grønne fine omgivelser. Litt minus for litt begrenset drinkutvalg, men det de har er de sinnsykt gode på!:)

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, pittilsen
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

God service. Dyktige og interesserte bartendere serverer en miks av moderne og klassiske cocktailer med en grønn vri.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, losalex2233
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Vi var to familier som skulle begeistre våre store barn med byens beste coctails. Men dessverre var en av « barna» bare 22. Dermed var det beskjed fra bartenderen AT HER VAR DET 23 års grense. Vi andre var fra 30-60. MON tro om de egentlig har skjønt det. Vi elsker hode smaker og beundrer det knallgode coctailene. Men nå tror jeg de har blitt for høye på seg selv. Dette ble for dumt! De gikk glipp av 7 gode kunder. Prøvde å si fra i baren, men ble bare henvist til FB eller noe. Derfor denne sure meldingen. Handler om å kunne håndtere kunder. Lærer dessverre ikke det via FB eller no☹️# voksenopplæring

Dato for opplevelse: august 2018
3  Takk, maritstrand