“Buffét med hint av jul(ebord). Helt OK.”
Anmeldelse av Justisen

Justisen
Kjøkken: Europeisk, Norsk, Bar
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Justisen ligger i en ærverdig gammel bygård fra 1820-årene. I dag huser bygningen en tradisjonell restaurant og pub i to etasjer. Bygningen er bevart av byantikvaren, og alderen merkes på stedets knirkende trapper, trekkfulle toaletter og lave døråpninger som definitivt gir stedet sjarm. Restauranten har en variert meny med pizza, kjøtt, fisk og gryteretter - her kan du spise deg mett til en billig penge. I baren får du alt av øl, vin og drinker. Kommer du en fredag eller lørdag kveld kan du forvente god stemning, men regn også med å kjempe om plassen!
Anmeldt 14. desember 2018

Avdelingens julebord ble avholdt her og det var veldig greit. Kort vei fra jobben og sentralt og greit med tanke på hjemreise etterpå.
Vi fikk tildelt et område i andre etasje der det var plass til alle, men fordelt på flere bord. Siden det var buffét så fikk vi ikke så mye oppmerksomhet fra betjeningen, men det var også helt gret, siden all drikke ble kjøpt i baren.
Hyggelig sted med fin atmosfære

1  Takk, RuneKaus

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Var på julebord der fredag 23/11-2018 med jobben! Vi var 37 stk! Så meningen var å ha det koselig og å spise god mat! Stedet i seg selv har en sjarm i seg selv! Veldig koselig! Vi betalte en del penger for dette og forventet å få skikkelig service og god mat!de serverte oss en buffe, buffen inneholdt mediSterkake, juleribbe, og julepølse!poteter rødbetteSalat, røkt laks skjært i store terninger og kokt greaskar! De kalte dette tapas! Maten smakte forferdelig! Service var det ikke å få! De la ikke vann på bordet, for å få vann måte vi gå til baren som en bartender betjente og som lagde drinker til masse andre gjester som var på stedet! Du måtte vente sånn 15 min for å få et glass vann! Jeg må si at dette var det verste julebordet jeg har vært på! Det var ikke en eneste personen av oss som var fornøyd med maten, da snakker jeg om alle 37 personer som var der! Spurte om kaffe etter maten til desæren ( som også var den værste risgrøten jeg har smakt) fikk beskjed gå til baren) men etter litt krangling serverte de kaffe! Jeg er ikke en person som klager mye! Første gang jeg legger inn anmeldelse om en restaurant! Men denne fortjente All denne kritikken!

2  Takk, Elmin B
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

En vennegjeng endte her etter julebord annet sted. Alltid sjarmerende på Justisen. Vi tilbrakte tiden oppe og inne i div stuer. Alltid plass. Og mye hyggelig klientell.
Flere barmuligheter effektiviserer betydelig når det er stort trykk.
Mye godt øl.
Veldig bra trykk nede i bakhagen. Bra liv. Mange ganger, vinkler, avsatser med mer kan by på litt utfordringer litt utpå...

Takk, Gullord
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Dette stedet ligger sentralt plasser i Oslo, i en gammel bygård. Svært sjarmerende lokaler. Maten var meget bra. Hyggelig atmosfære. Anbefales.

Takk, osonder
Anmeldt 1. november 2017

Maten hadde klasse, men det var alt for mange gjester til at det kunne ytes service. tre ansatte på ett selskap på rundt 60 blir feil.
Dårlig språkkunnskap er også en utfordring. Hovmester er svensk, de to andre kunne kun engelsk. Er vi i Norge så forventes norsk kunnskap.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Bernt_A_T

Reisende som så på Justisen, så også på

Har du vært i Justisen? Del dine erfaringer!