“Mer enn forventet”

20:00
Kjøkken: Indisk, Pakistansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Privat middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Mehfel restaurant ligger sentralt plassert i Kvadraturen og tilbyr pakistansk mat på en spennende og annerledes måte. Restauranten tilbyr det ypperste innen kulinariske opplevelser, samt pakistansk kunst og kultur. I sitt selskapslokale tilbyr Mehfel service for selskaper, seminarer, julebord og andre sammenkomster med plass til 150 gjester.
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Maten var helt fantastisk. Perfekt tilberedt og sammensatt. Linsesuppen vi fikk til forrett var i en klasse for seg. Også servicen var sjelden god. Spiser mye ute og dette er første gangen jeg gir en tilbakemelding på tripadvisor.

1  Takk, johnJ7576CJ

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Vi var 6 gode venner som var her å spiste lørdag kveld. Vi ble veldig godt mottatt, nydelig pakistansk mat og vi prøvde 6 forskjellige retter. Nydelig vin og pakistansk øl til maten. Veldig koselig innehaver med gode anbefalinger, flott atmosfære og vi kommer garantert tilbake

1  Takk, 741mettea
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Imøtekommende ansatte! Delikat, god mat og god service. Mange ulike vegetarretter. Anbefales! Liten restaurant med det lille ekstra

1  Takk, ninal998
Anmeldt 13. oktober 2018

Nytt besøk på Mehfel, og atter en gang en utmerket opplevelse .
Vennlighet , oppmerksomhet , varme, miljø og selvfølgelig nydelig mat er nøkkelordene
Tip topp , alt fra forretter via , nan/ raita , hovedretter , vin og pakistansk importert øl
Her føler man seg godt ivaretatt og opplever en sann matglede.
All skryt den får er riktig og liker du pakistansk / indisk mat er dette ett sted som virkelig fortjener ditt besøk ! Vi kommer igjen

1  Takk, MortenK63
Anmeldt 15. september 2018

Denne må dere der ute PRØVE!
Her blir du ivaretatt fra du kommer inn døra. Meget god mat og moro å prøve noe nytt; pakistansk mat. De ansatt kan service og en føler seg neste som hjemme.
ANBEFALES!!

2  Takk, brakkvannstravel

Reisende som så på Mehfel Restaurant, så også på

Har du vært i Mehfel Restaurant? Del dine erfaringer!