“God middag”

20:00
Kjøkken: Indisk, Pakistansk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Privat middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Mehfel restaurant ligger sentralt plassert i Kvadraturen og tilbyr pakistansk mat på en spennende og annerledes måte. Restauranten tilbyr det ypperste innen kulinariske opplevelser, samt pakistansk kunst og kultur. I sitt selskapslokale tilbyr Mehfel service for selskaper, seminarer, julebord og andre sammenkomster med plass til 150 gjester.
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Nydelig kjøtt og fantastisk service. En av Oslos beste i denne prisklassen. En hovedrett ligger på rundt 300kr med tilbehør.

Takk, mariamP2347GA

Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Fant denne restauranten på TripAdvisor og tenkte at vi skulle prøve Pakistansk mat, og det angret vi ikke på. Vi ble tatt imot og ønsket velkommen på en meget hyggelig måte av eieren tror jeg. Vi ble vist et bord og fikk umiddelbart menyer og vann. Jeg fortalte at jeg hadde lest at pakistansk øl var så godt, så det tok jeg. Meget godt øl. Min kone tok et glass vin, og vi bestilte mat.
Det var mye å velge i, men CI tok kylling i mangosaus og kylling godt krydret. Begge retten var meget gode og da vi ba om mere ris så kom det uten tillegg i prisen. Jeg glemte at da vi hadde satt oss og ventet på maten ble vi servert en linsesuppe som var på huset fordi det var så kaldt ute. Veldig bra service.
Prisen var det heller ikke noe å si på, 788kr for mat og drikke.
Kan anbefales på det varmeste. Kommer helt sikkert tilbake.

1  Takk, Børre N
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Maten var helt fantastisk. Perfekt tilberedt og sammensatt. Linsesuppen vi fikk til forrett var i en klasse for seg. Også servicen var sjelden god. Spiser mye ute og dette er første gangen jeg gir en tilbakemelding på tripadvisor.

1  Takk, johnJ7576CJ
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Vi var 6 gode venner som var her å spiste lørdag kveld. Vi ble veldig godt mottatt, nydelig pakistansk mat og vi prøvde 6 forskjellige retter. Nydelig vin og pakistansk øl til maten. Veldig koselig innehaver med gode anbefalinger, flott atmosfære og vi kommer garantert tilbake

1  Takk, 741mettea
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Imøtekommende ansatte! Delikat, god mat og god service. Mange ulike vegetarretter. Anbefales! Liten restaurant med det lille ekstra

1  Takk, ninal998

Reisende som så på Mehfel Restaurant, så også på

Har du vært i Mehfel Restaurant? Del dine erfaringer!