“Anbefales!”

20:00
Kjøkken: Indisk, Pakistansk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Privat middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Mehfel restaurant ligger sentralt plassert i Kvadraturen og tilbyr pakistansk mat på en spennende og annerledes måte. Restauranten tilbyr det ypperste innen kulinariske opplevelser, samt pakistansk kunst og kultur. I sitt selskapslokale tilbyr Mehfel service for selskaper, seminarer, julebord og andre sammenkomster med plass til 150 gjester.
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Anbefaler virkelig å dra hit, det var en kjempefin opplevelse. Det var veldig god mat, perfekte porsjoner og fantastisk service!

1  Takk, 214linnf

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Dette var en ny opplevelse. Jeg har tidligere bare spist indisk, men pakistansk mat er jo veldig spennende! Flott tilbredt, hyggelige omgivelser og super service. Hit kommer jeg gjerne tilbake mange ganger.

1  Takk, emo2212
Anmeldt 30. november 2018

Koselig restaurant i Oslo-sentrum. VI fikk servert linsesuppe til forrett, hovedretten besto av tre ulike kjøtt, kongereker og grønnsaker. Spennende retter og mye mat. Hyggelig og oppmerksom betjening, deilig mat og god stemming.

Takk, r0maca
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Nydelig kjøtt og fantastisk service. En av Oslos beste i denne prisklassen. En hovedrett ligger på rundt 300kr med tilbehør.

Takk, mariamP2347GA
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Fant denne restauranten på TripAdvisor og tenkte at vi skulle prøve Pakistansk mat, og det angret vi ikke på. Vi ble tatt imot og ønsket velkommen på en meget hyggelig måte av eieren tror jeg. Vi ble vist et bord og fikk umiddelbart menyer og vann. Jeg fortalte at jeg hadde lest at pakistansk øl var så godt, så det tok jeg. Meget godt øl. Min kone tok et glass vin, og vi bestilte mat.
Det var mye å velge i, men CI tok kylling i mangosaus og kylling godt krydret. Begge retten var meget gode og da vi ba om mere ris så kom det uten tillegg i prisen. Jeg glemte at da vi hadde satt oss og ventet på maten ble vi servert en linsesuppe som var på huset fordi det var så kaldt ute. Veldig bra service.
Prisen var det heller ikke noe å si på, 788kr for mat og drikke.
Kan anbefales på det varmeste. Kommer helt sikkert tilbake.

1  Takk, Børre N

Reisende som så på Mehfel Restaurant, så også på

Har du vært i Mehfel Restaurant? Del dine erfaringer!