“Fantastisk måltid og en nydelig atmosfære. Hyggelig betjening.”
Anmeldelse av Mehfel Restaurant

Mehfel Restaurant
Bestill bord
man. 20.9.
20:00
Kjøkken: Indisk, Pakistansk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Privat middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Mehfel restaurant ligger sentralt plassert i Kvadraturen og tilbyr pakistansk mat på en spennende og annerledes måte. Restauranten tilbyr det ypperste innen kulinariske opplevelser, samt pakistansk kunst og kultur. I sitt selskapslokale tilbyr Mehfel service for selskaper, seminarer, julebord og andre sammenkomster med plass til 150 gjester.
Anmeldt 1. august 2020

Var her for første gang 1. august 2020 med venner. Det var en stor opptur å komme hit. Koselige omgivelser og fantastisk mat. Servicen var også i toppklasse. Kan anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, tstokm

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en veldig hyggelig familiemiddag hos Mehfel. Vi følte oss som hjemme fra vi kom, noe som skyldes betjeningen som var oppmerksomme og veldig lette å prate med. Alltid til stede, uten at det ble stivt eller for mye. Maten var nydelig! Veldig god linsesuppe som en start, på huset. Samosa og honey chicken til forrett, og utvalgte hovedretter, hvor kebaben ble favoritten. Du styrer hvor spicy du vil ha det. Mye mat og ikke plass til dessert, likevel kom eieren ut med en skål is til sønnen vår. Det lokale ølet var godt! Det var også pakistansk chai latte, fin avslutning på et godt måltid.

2  Takk, 714lillianm
Anmeldt 13. juli 2020

Utsøkt pakistansk mat laget fra bunnen i følge den hyggelige eieren. Vi hadde en veldig fin kveld på Mehfel, alt var veldig bra, både mat, stemningen i lokalet og betjeningen. Vi kommer garantert tilbake!

2  Takk, Geir1001
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Meg og min mann hadde en fantastisk kveld her. Maten var fantastisk, kjøttet så mørt og nydelig krydret, og servicen var unik. Anbefales virkelig! Vi kommer iallefall tilbake.

2  Takk, 775siljar
Anmeldt 7. juli 2020

Jeg og min samboer spiste på restauranten en lørdagskveld. Deilig stemning i restauranten, til tross for at det på det tidspunktet ikke var så mange gjester innom. Restauranten er familiedrevet, og tilbyr en god smaksopplevelse. Menyen kan fint tilpasses for glutenfritt kosthold. Maten smakte veldig bra, og en topp service. Anbefales - kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, 253kinep

Reisende som så på Mehfel Restaurant, så også på

Har du vært i Mehfel Restaurant? Del dine erfaringer!