“God mat og service”

Mehfel Restaurant
Kjøkken: Indisk, Pakistansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Privat middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Mehfel restaurant ligger sentralt plassert i Kvadraturen og tilbyr pakistansk mat på en spennende og annerledes måte. Restauranten tilbyr det ypperste innen kulinariske opplevelser, samt pakistansk kunst og kultur. I sitt selskapslokale tilbyr Mehfel service for selskaper, seminarer, julebord og andre sammenkomster med plass til 150 gjester.
Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Kjempe god mat. Noe for alle. Gode smaker og en koselig atmosfære. Hyggelige servitører og god service. Kommer helt klart igjen.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, 787lenem

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Må være den hyggeligste restauranten å besøke i byen.
Verskapet tar seg god tid til å forklare menyen. Hjelper oss med å ta riktig valg.

Vi valgte meny 1 og 2. Som gir eit godt utvalg av ulike smaker. Sausene som følger med gir gode smaks forbedringer.

Kommer tilbake.

1  Takk, Joakim H
Anmeldt 31. juli 2021

Nydelig mat og en utrolig god service fra personalet gjorde dette til en av de beste restaurantopplevelsene jeg har hatt i Oslo. Dersom man ønsker å prøve pakistansk mat så er denne restauranten et must.

3  Takk, 805sveine
Anmeldt 17. juli 2021

Jeg og min norsk-pakistanske kjæreste var innom her for en hyggelig og romantisk datekveld. Vi bestilte og fikk maten. Den ene servitøren kom med stikk til oss hele tiden. Jeg som norsk, snakket han til som om jeg var 3 år, mens han snakket til kjæresten min som om det var en selvfølge at hun visste alt. Småfrekke kommentarer fra servitøren på at det var mat igjen på tallerkenet og annet. Grunnen til det var at risen bærte preg av å ha blitt kokt på morgenen og varmet opp igjen sent på kvelden og servert til oss. Smakløst. Maten var generelt ikke utsøkt som resten av anmeldelsene tilsier. Men vi setter utrolig lite pris på at servitøren utviser service til meg som norsk, men driter i kjæresten, bare fordi hun er norsk-pakistaner. Vi kommer ikke tilbake.

4  Takk, Discover291175
Anmeldt 4. februar 2021 via mobile enheter

Vi hadde en veldig bra matopplevelse på Mehfel. Rettene var delikate og svært smakfulle. Styrkegrad fikk vi velge etter egen smak. Vi gikk for Madras som var helt ypperlig for oss som liker litt sterk mat. Det var også veldig bra service og den sosiale og blide servitøren gav gode tips til bestillingen. Vi fikk tilogmed en liten overraskelse som var svært hyggelig!
Restauranten har en veldig god atmosfære og den kan skilte med besøk fra en rekke kjente personer innen politikk og kultur. Vi skjønner godt at dette er et foretrukket sted for mange. Vi kommer garantert tilbake og da kan vi forhåpentligvis også prøve noe av det pakistanske ølet når kranene omsider blir åpnet igjen!

Dato for besøk: februar 2021
2  Takk, Paalnesteby

Reisende som så på Mehfel Restaurant, så også på

Har du vært i Mehfel Restaurant? Del dine erfaringer!