“Fantastisk”

Mehfel Restaurant
Kjøkken: Indisk, Pakistansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Privat middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Mehfel restaurant ligger sentralt plassert i Kvadraturen og tilbyr pakistansk mat på en spennende og annerledes måte. Restauranten tilbyr det ypperste innen kulinariske opplevelser, samt pakistansk kunst og kultur. I sitt selskapslokale tilbyr Mehfel service for selskaper, seminarer, julebord og andre sammenkomster med plass til 150 gjester.
Anmeldt 19. september 2021

Noe av det beste jeg har smakt av Indisk&Pakistansk mat. Og usedvanlig hyggelig betjening. Kan virkelig anbefales.

2  Takk, Frode

1923 av 487 anmeldelser

Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og suveren betjening. Hit skal jeg igjen (spist mye indisk gjennom tidene og denne maten skilte seg ut. Saftigere og enda mere smak). Anbefaler denne fine plassen!

Takk, petterkaasdahlgren
Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Kjempe god mat. Noe for alle. Gode smaker og en koselig atmosfære. Hyggelige servitører og god service. Kommer helt klart igjen.

1  Takk, 787lenem
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Må være den hyggeligste restauranten å besøke i byen.
Verskapet tar seg god tid til å forklare menyen. Hjelper oss med å ta riktig valg.

Vi valgte meny 1 og 2. Som gir eit godt utvalg av ulike smaker. Sausene som følger med gir gode smaks forbedringer.

Kommer tilbake.

1  Takk, Joakim H
Anmeldt 31. juli 2021

Nydelig mat og en utrolig god service fra personalet gjorde dette til en av de beste restaurantopplevelsene jeg har hatt i Oslo. Dersom man ønsker å prøve pakistansk mat så er denne restauranten et must.

3  Takk, 805sveine

Reisende som så på Mehfel Restaurant, så også på

Har du vært i Mehfel Restaurant? Del dine erfaringer!