“Et virkelig nydelig måltid!”
Anmeldelse av Mehfel Restaurant

Mehfel Restaurant
Kjøkken: Indisk, Pakistansk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Privat middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Mehfel restaurant ligger sentralt plassert i Kvadraturen og tilbyr pakistansk mat på en spennende og annerledes måte. Restauranten tilbyr det ypperste innen kulinariske opplevelser, samt pakistansk kunst og kultur. I sitt selskapslokale tilbyr Mehfel service for selskaper, seminarer, julebord og andre sammenkomster med plass til 150 gjester.
Anmeldt 28. september 2021

I helgen spiste vi her og jeg elsket alt ved stedet! Atmosfæren var avslappende og god, jeg har aldri opplevd maken til fantastisk service og maten smakte fortreffelig❤️ Hadde vi bodd i Oslo hadde jeg spist her hele tiden Og en ting er sikkert; jeg kommer garantert tilbake!

1  Takk, Nordsor

Anmeldt 28. september 2021

Takk for oss! Mehfel er en restaurant som virkelig greier å ta frem den smaksrike pakistanske maten Noe annet er servicen, de ansatte er utrolig hyggelig, jeg har aldri opplevd en slik service noen sted!
Jeg anbefaler Mehfel på det sterkeste!

Takk, anonymn2021
Anmeldt 25. september 2021 via mobile enheter

En flott opplevelse! Veldig god mat med fantastiske smaker, hyggelig atmosfære og utmerket service Hit vil vi gjerne komme tilbake

Takk, BeateDyr
Anmeldt 19. september 2021

Noe av det beste jeg har smakt av Indisk&Pakistansk mat. Og usedvanlig hyggelig betjening. Kan virkelig anbefales.

2  Takk, Frode
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og suveren betjening. Hit skal jeg igjen (spist mye indisk gjennom tidene og denne maten skilte seg ut. Saftigere og enda mere smak). Anbefaler denne fine plassen!

Takk, petterkaasdahlgren

Reisende som så på Mehfel Restaurant, så også på

Har du vært i Mehfel Restaurant? Del dine erfaringer!