“Hyggelig , god mat Ok service”
Anmeldelse av Mat & Mer

Mat & Mer
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Mat & Mer er en blanding av delikatesse- og grønnsaksforretning, kaffebar og restaurant, og de fleste funksjonene går parallelt. Lunsj, middag, ta-med mat, catering, pausemat, møtemat, overtidsmat, middelhavsmat og selskapsmat.
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Bestilte bord . Rask servering og god mat . Litt urutinerte serveringspersonell . Hyggelig lokale , med god atmotsfære.ok priser.kommer tilbake .

Takk, Torbjørn B

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Vi bestilte alle fire forskjellige retter og alle syns maten var veldig god. Men, det var veldig forskjell i størrelsene på porsjonene, det trekker litt ned. Planke medspekemat og ost var veldig liten sammenlignet med kyllingsalat.

Takk, InaMitt
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Vi følte oss veldig godt ivaretatt og maten var veldig god. Lokalet er enkelt, men hyggelig stemning. Jeg har en del allergier, men fikk tilpasset maten akkurat slik jeg ønsket( ingen problemer).

Takk, Inger K
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Meget bra lunsjsted på Bjølsen. Hyggelig lokale med smal, men mye godt på menyen. Smakfull hjemmelagd mat.

Takk, olej_rgenr
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Vi har vært her et par ganger nå og opplevd veldig bra service og nydelig mat. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, frodei188

Reisende som så på Mat & Mer, så også på

Har du vært i Mat & Mer? Del dine erfaringer!