“Spennende bekjentskap”
Anmeldelse av Mat & Mer

Mat & Mer
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Mat & Mer er en blanding av delikatesse- og grønnsaksforretning, kaffebar og restaurant, og de fleste funksjonene går parallelt. Lunsj, middag, ta-med mat, catering, pausemat, møtemat, overtidsmat, middelhavsmat og selskapsmat.
Anmeldt 20. september 2020

Vi var på restauranten som et ledd i en fødselsdagsfeiring. Restauranten hadde lagt alt til rette for at det skulle bli en skikkelig hyggelig familiesammenkomst.
Maten var av beste klasse. Andelårene var saftige og sausen som fulgte med løftet måltidet opp i skyene. Restauranten hadde valgt vinen, og også der traff de godt. Sjokoladekaken med kirsebærsaus som vi hadde til dessert, satte en god spiss på sammenkomsten.
Spennende lokale der det også går an å få kjøpt med seg matvarer. Rent og pent. Huset er ikke av ny dato, men ikke la deg lure av et kjedelig ytre, på innsiden var det utrolig flott.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, abcveien

Anmeldt 17. januar 2020

Dette er et sted jeg gjerne går på i nabolaget der jeg bor. Alltid god mat, stort sett fin service av hyggelige servitører.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, tovem779
Anmeldt 19. desember 2019 via mobile enheter

En veldig koselig restaurant med hyggelig betjening. De har kjempe god mat, prøv dagens husmannskost. Og hamburgeren var vist nydelig sa svensken og nordlendingen som var med.

Dato for besøk: november 2019
Takk, jendors
Anmeldt 14. november 2019 via mobile enheter

Spiste middag her med to familiemedlemmer. Innbydende meny og maten var veldig god og bra service. Anbefales.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Dan Kjetil E
Anmeldt 18. oktober 2019 via mobile enheter

Var innom her en fredags ettermiddag og skulle prøve noe nytt. Kjøpte Andelår etter anbefaling fra servitøren.
Tror faktisk dette er en av beste matrettene jeg noen gang har spist. Anbefales virkelig.

Such a cosy place with a calm atmosphere. The waitress recommended the duck dish which was absolutely delicious. Might be one of the best dishes I've ever had. Absolutely worth a visit.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, hello_miss_lena

Reisende som så på Mat & Mer, så også på

Har du vært i Mat & Mer? Del dine erfaringer!