FIN BAR ❗️

Anmeldt 25. august 2019
116vivif
Oslo, Norge
Perfekt på en solskinnsdag

Var her en hverdagsettermiddag og var veldig fornøyd. 28 grader i solen - ikke så mange folk pga... les mer

Anmeldt 19. juni 2018
reklamemannen
Haugesund, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hei! Kjempe fint utested, problemet er vakten ved inngangen. Aldri møtt en så frekk type i hele mitt liv. Jeg var først i køen, men han sa jeg måtte vente i 45 min siden det var fullt. Så at det var masse ledige 3 manns bord. Til slutt klarte han å si at jeg ikke kom inn fordi jeg ikke hadde vært nok på gymmen. Kommer aldri tilbake så lenge han er ansatt der. Synd for hele utestedet at dere har ansatt en så usmakelig type. Mvh meg

Dato for opplevelse: juni 2021
3  Takk, 153andersl
Anmeldt 14. juli 2021

lawo terrase er en fin bar ! dem burde sparke han vakten dem har der i kveld. han er ufin mot mange ikke mot meg men han sa stygge ting, han sa du er stygg og bleik. han sa ti noen andre at han burde gå til gymen og trene mer, . har aldri møt en mann så usikker på seg selv, enten tar han steorider eller kokain. å behalde mennesker på den måten går ikke an. han må få sparken !!

Dato for opplevelse: juli 2021
2  Takk, MariaF9383
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

En veldig hyggelig utebar rett ved Nationaltheatret og Karl Johans gate. Store parasoller over det hele. Mange sitteplasser. Chardonney på glass kr 98.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, 116vivif
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Spiste rekesmørbrød og roastbeef smørbrød som var store gode porsjoner. Hyggelig kelner, eneste som trekker ned at øl ble servert i plastglass

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, alfmagne
Anmeldt 30. juni 2019 via mobile enheter

Det går alt for tregt fra man kommer til man får serveringshjelp. Servitørene må løfte blikket litt..dessuten var det sykt dyrt..det minste vinglasset i hele byen kostet 105 kr..Rett over gaten fikk vi dobbelt så mye vin for 106 kr..merkelig. Trodde det var standard størrelse på et glass vin. Renholdet på toalettet var skrekkelig.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, MetteB532