“Nydelig mat i deilig atmosfære”
Anmeldelse av Lilleasia

Lilleasia
Kjøkken: Japansk, Thai, Fusion
God for: Forretningsmøter, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Lille Asia byr på førsteklasses kulinariske opplevelser fra det thailandske og japanske kjøkken.
Anmeldt 6. november 2018

Maten var delikat presentert og smakte nydelig. Servicen var upåklagelig og vi trivdes i en god atmosfære. Vi kommer helt sikkert tilbake, for det var mye som fristet i menyen.

Takk, Geir T
lilleasia31, Guest Relations Manager på Lilleasia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Tusen takk for din anmeldelse! Dere er hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Servicen var ikke helt tilstede i starten. Det tok litt tid før vi fikk bestilt men det ble sannelig veid godt opp når maten kom. Nydelig og lekkert dandert og rikelig til gode priser. Hit kommer jeg gjerne igjen for det om det manglet do rull på do og ikke var veldig mye oppmerksomhet vi fikk fra serveringspersonalet. Virker som de som står på kjøkkenet er hakket mer profesjonelle enn de som styrer resten. Men altså veldig god mat og vi var 7 som prøvde flere av rettene. Alle var fornøyde

Takk, 580karib

Takk for tok deg tid til å skrive en anmeldelse om oss, dere er hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er sikkert en bra ala carte restaurant, men de evner seg ikke som en buffer restaurant. Vi var 5 som spiste der, det var konstant tomt for mat, dårlig betjening. Vi var om de kunne fylle på med mer mat og vi fikk var ja hele tiden men ikke noe skjer. Vi ble stående i nesten 10 min for å få bord selv om vi hadde bestilt bord og kom tidsnok. Nei dette er det bare å styre unna!!!

2  Takk, 397ren_l
lilleasia31, Guest Relations Manager på Lilleasia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Hei,

Beklager at deres opplevelse hos oss ikke var som forventet. Vi beklager på det sterkeste at serveringen var treg og at ansatte var uoppmerksomme. Jeg beklager også for at dere måtte vente lenge og at det var tomt for mat. Dette er ingen unnskyldninger for at vår personale ikke ytet god service, kundene skal føle at de blir sett og tatt vare på. Jeg skal ta dette opp med restaurantsjefen slik at dette ikke gjentar seg, for sånt skal ikke skje.

Anmeldt 24. oktober 2018

Vi var en familie med barn og alle var fornøyde med maten. God stemning og hyggelig personell. Anbefales ! Vi fikk sitte innerst i lokalet som var ok når vi hadde med barn

Takk, Voyage269206

Tusen takk for din anmeldelse! Dere er hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 20. september 2018

Hadde en veldig hyggelig kveld på Lille Asia, god mat og drikke og glitrende service :) Spiste en fantastisk god Sushi sharing - kan anbefales!

Takk, Knut H
lilleasia31, Guest Relations Manager på Lilleasia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2018

Reisende som så på Lilleasia, så også på

Har du vært i Lilleasia? Del dine erfaringer!