“Uhøflig og frekke”

Kjøkken: Japansk, Thai, Fusion
God for: Store grupper, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Lille Asia byr på førsteklasses kulinariske opplevelser fra det thailandske og japanske kjøkken.
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Kommer nok aldri tilbake hit. Bemanningen er utrolig frekke og lite service innstilte, så følte meg lite velkommen.

Alt fra booking på tlf til selve spiseopplevelsen var rett og slett forferdelig.

1  Takk, 918henrikh
lilleasia31, Guest Relations Manager på Lilleasia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Hei,

Beklager at deres opplevelse hos oss ikke var som forventet. Vi beklager på det sterkeste at ansatte var frekke og lite service innstilte. Dette var rett og slett ikke bra. Det er ingen unnskyldninger for at vår personale ikke ytet god service, kundene skal føle at de blir sett og tatt vare på. Jeg skal ta dette opp med servitørsjefen slik at dette ikke gjentar seg, for sånt skal ikke skje. Vi har noen ansatte som er på opplæring for øyeblikket, og andre som er helt nye. Dette er ingen unnskyldning for dårlig service, men dessverre så skjer feil. a kontakt med meg på jannicke@lille-asia.com, vil gjerne høre mer om din opplevelse, så kan vi nok fikse dette. Beklager igjen på det sterkeste.

Anmeldt 14. november 2018

Bestilte vårull med biff som forrett, fikk spist en 4 cm lang hard, krøllet plastikk teip i selve vårull. Servitør kan ikke norsk, sa heller ingenting men tok rask inn tallerken. Så ventet jeg i 20 minutter, spurte servitøren, han svarte "you must wait". Hovedrett er smakløs til og med brent, jeg kunne selv laget bedre. Kom aldri tilbake og anbefales rett og slett ikke!

Takk, Elinjjj

Hei,

Beklager at deres opplevelse hos oss ikke var som forventet. Vi beklager på det sterkeste at du fikk en teip bit inni vårrullen din. Dette var rett og slett ikke bra. Jeg beklager også for at serveringen var treg og at dere måtte vente lenge. Dette er ingen unnskyldninger for at vår personale ikke ytet god service, kundene skal føle at de blir sett og tatt vare på. Jeg skal ta begge deler opp med restaurantsjefen slik at dette ikke gjentar seg, for sånt skal ikke skje.. Ta kontakt med meg på jannicke@lille-asia.com, vil gjerne høre mer om din opplevelse, så kan vi nok fikse dette. Beklager igjen på det sterkeste.

Anmeldt 6. november 2018

Maten var delikat presentert og smakte nydelig. Servicen var upåklagelig og vi trivdes i en god atmosfære. Vi kommer helt sikkert tilbake, for det var mye som fristet i menyen.

Takk, Geir T
lilleasia31, Guest Relations Manager på Lilleasia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Tusen takk for din anmeldelse! Dere er hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Servicen var ikke helt tilstede i starten. Det tok litt tid før vi fikk bestilt men det ble sannelig veid godt opp når maten kom. Nydelig og lekkert dandert og rikelig til gode priser. Hit kommer jeg gjerne igjen for det om det manglet do rull på do og ikke var veldig mye oppmerksomhet vi fikk fra serveringspersonalet. Virker som de som står på kjøkkenet er hakket mer profesjonelle enn de som styrer resten. Men altså veldig god mat og vi var 7 som prøvde flere av rettene. Alle var fornøyde

Takk, 580karib

Takk for tok deg tid til å skrive en anmeldelse om oss, dere er hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er sikkert en bra ala carte restaurant, men de evner seg ikke som en buffer restaurant. Vi var 5 som spiste der, det var konstant tomt for mat, dårlig betjening. Vi var om de kunne fylle på med mer mat og vi fikk var ja hele tiden men ikke noe skjer. Vi ble stående i nesten 10 min for å få bord selv om vi hadde bestilt bord og kom tidsnok. Nei dette er det bare å styre unna!!!

2  Takk, 397ren_l
lilleasia31, Guest Relations Manager på Lilleasia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Hei,

Beklager at deres opplevelse hos oss ikke var som forventet. Vi beklager på det sterkeste at serveringen var treg og at ansatte var uoppmerksomme. Jeg beklager også for at dere måtte vente lenge og at det var tomt for mat. Dette er ingen unnskyldninger for at vår personale ikke ytet god service, kundene skal føle at de blir sett og tatt vare på. Jeg skal ta dette opp med restaurantsjefen slik at dette ikke gjentar seg, for sånt skal ikke skje.

Reisende som så på Lilleasia, så også på

Har du vært i Lilleasia? Del dine erfaringer!