“Dårlig service, dårlig utvalg. Bare lureri”
Anmeldelse av Lilleasia

Lilleasia
Kjøkken: Japansk, Thai, Fusion
God for: Store grupper, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Lille Asia byr på førsteklasses kulinariske opplevelser fra det thailandske og japanske kjøkken.
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Har det vært mulig å gi null stjerne så hadde jeg gjort det.. Vi var en familie på 10 personer, 7 voksne og 3 barn på alderen av 2, 3 og 5 år som var og spiste på LilleAsia. Siden det ikke sto noe steder på deres hjemmeside hvor gammel barnet må være for å betale barnepris tok vi kontakt. Vi spurte spesifikk alder og vedkommende sa fra 8 år og oppover. I god tro booket vi bordet og da vi skulle betale fikk vi oss en overraskelse. De skulle ha betalt for alle tre barna, selv om to av dem spiste så og si ingenting. Daglig leder var lite behjelpelig og mente at vi har misforstått det som var blitt sagt på telefonen. Barnepris var fra 2 år og oppover. Hvor mange 2 åringer er det som spiser rå laks? Det er det verste jeg har hørt. Nei, alt i alt vil jeg si at dette har vært en dårlig opplevelse og anbefale på det sterkeste å unngå dette stedet. Ikke verdt pengene.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Cecilie N
lilleasia31, Guest Relations Manager på Lilleasia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mai 2019

Hei,

Vi beklager på det sterkeste at at du får veldig seint svar. Beklager at deres opplevelse hos oss ikke var som forventet og at dere fikk misvisende priser. Dette var rett og slett ikke bra. Barn under 8 år spiser for halv pris, og 2åring skal men ikke betale for. Det er ingen unnskyldninger for dårlig kommunikasjon, vårt personale skal ytet god service og ha tydelig kommunikasjon med kundene. Jeg skal ta dette opp med servitørsjefen slik at dette ikke gjentar seg, for sånt skal ikke skje. Vi hadde dårlig ledelse en periode ifjor og over på nyåret. Det tok dessverre litt tid før vi oppdaget dette, men de gamle eierne er nå tilbake for å rydde opp. Vi har få nye og mer profesjonelle ansatte, og om et par uker kommer nye og spennende menyer. Håper du vil gi oss en sjanse igjen da.

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Veldig dårlig opplevelse for en liten gruppe venner. Uoppmerksom servitør m.m. Var i dialog dagen etterpå med restauranten, prøvde å komme med konstruktiv kritikk. Skyldte på julebordssesongen. Tok ikke tilbakemelding veldig bra. Maten var bra, men helhetlig veldig dårlig opplevelse. Kommer ikke tilbake.

1  Takk, brmhoste

Hei,

Vi beklager på det sterkeste at at du får veldig seint svar. Beklager at deres opplevelse hos oss ikke var som forventet og at serveringen var treg og at ansatte var uoppmerksomme. Jeg beklager også for at de ikke ville ta til seg konstruktiv kritikk Dette var rett og slett ikke bra. Det er ingen unnskyldninger for at vår personale ikke ytet god service, kundene skal føle at de blir sett og tatt vare på. Jeg skal ta dette opp med servitørsjefen slik at dette ikke gjentar seg, for sånt skal ikke skje. Vi hadde dårlig ledelse en periode ifjor og over på nyåret. Det tok dessverre litt tid før vi oppdaget dette, men de gamle eierne er nå tilbake for å rydde opp. Vi har få nye og mer profesjonelle ansatte, og om et par uker kommer nye og spennende menyer. Håper du vil gi oss en sjanse igjen da.

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Vi har vært her tidligere. I år var vi noen færre, og i år fikk vi ikke dessert og kaffe. Et annet stort selskap dominerte ved inngangen. Vi hørte nesten ingenting da quis-master leste spørsmålene, da musikken kom på ved nabobordene! Maten var helt ordinær, forrett med sushi og gryterett til hovedrett. Vi bestilte husets billigste rødvinsflaske til kr 495. Hele opplevelsen vurderes midt på treet i en fullstappet restaurant.

2  Takk, sveinatlea

Hei,

Beklager at deres opplevelse hos oss ikke var som forventet. Vi beklager på det sterkeste at at du får veldig seint svar. Menyen var satt av julebordansvarlig hos dere, beklager at den avtalte menyen ikke stod til forventingene. Jeg beklager også at det andre selskapet dominerte og at dere ikke hørte deres quiz master. Vi hadde dårlig ledelse en periode ifjor og over på nyåret. Det tok dessverre litt tid før vi oppdaget dette, men de gamle eierne er nå tilbake for å rydde opp. Vi har få nye ansatte, og om et par uker kommer nye og spennende menyer. Håper du vil gi oss en sjanse igjen da.

Anmeldt 18. november 2018

Vi var på Lille Asia Hegdehaugen for å feire konas bursdag med sønn på 16 år. Det er en fint og moderne dekorert restaurant som skaper en god og avslappende stemning ved første inntrykk. Dessverre stoppet den positive opplevelsen for oss derfra og utover kvelden. Vi ble betjent av en servitrise som hverken behersker norsk eller engelsk. Vi opplevde ikke at hun har noe kjennskap til menyen. Vi spurte om hennes anbefaling på en deilig og spicy hovedrett og hun pekte på Crispy Duck som vi har spist så mange ganger før og vet at den ikke er spicy i det hele tatt. Forrett og hovedrett ble endelig bestilt. Først kom en av drikkene feil. Vi fikk en alkohol fatøl i stedet for en San Miguel alkoholfritt. Forrettene kom etter 40 minutter etter mottatt bestilling, dog etter at vi måtte si ifra og spurte om hun har glemt å legge dem i systemet. Restauranten var på den tiden ca 80-90% fullt. Vi kunne ha hatt forståelse for forsinkelsen dersom vi hadde fått info om det.

To forretter som deles mellom oss ble slengt ut på bordet uten at hver av oss fikk en tallerken - fikk dem til slutt da vi eksplisitt måtte be om det. Hovedrettene kom ganske snart etter forrettene ble fortært. Kvaliteten på hovedretten svarte ikke til våre forventninger. Risen til maki var tørr og løst. Lammet (lam pad prik thai) var mørt men var for meg veldig tam og uten smak - skyldes sikkert overfladisk marinert. Anden (chuan bou and) var ment (iht menyen) å bli servert på en varm smijernplate men platen var faktisk lunken. Felles til både lammet og anden var at grønnsaker var varmestekt (ikke woket) og lagt inn sammen med kjøttet. Det gjør at hele matopplevelsen blir veldig smakløst. Hele denne opplevelsen topper seg med at servitrise kom og ryddet bordet uten å spørre om vi var ferdige eller om hvordan maten smakte. Etter å ha betalt dog en dyr regning (i forhold til vår opplevelsen) fikk vi hverken en takk eller velkommen tilbake. Fin restaurantlokale men med dårlig service og dårlig matkvalitet gjør at besøket dessverre er det første såvel som det siste.

-Minh N.

Takk, MinhNg0909
lilleasia31, Guest Relations Manager på Lilleasia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hei Minh,

Beklager at deres opplevelse hos oss ikke var som forventet. Vi beklager på det sterkeste at maten ikke levde opp til dine forventinger. Risen skal selvfølgelig ikke være tørr og løs, og hovedrettene skal selvfølgelig ikke være smakløst. Vi beklager på det sterkeste at serveringen var treg og at ansatte var uoppmerksomme. Jeg beklager også for at dere måtte vente lenge, man skal ikke måtte 40min på forrett. Dette var rett og slett ikke bra. Det er ingen unnskyldninger for at vår personale ikke ytet god service, kundene skal føle at de blir sett og tatt vare på. Jeg skal ta begge deler opp med restaurantsjefen slik at dette ikke gjentar seg, for sånt skal ikke skje. Lørdag var det mye sykdom hos oss, så vi måtte ta inn extra servitører som ikke vanligvis jobber her og verken språket eller kunnskapen ikke var like godt som lovet. Dette er ingen unnskyldning for dårlig service, men dessverre så skjer feil. Ta kontakt med meg på jannicke@lille-asia.com så skal vi ordne opp i dette. Beklager igjen på det sterkeste!

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Kommer nok aldri tilbake hit. Bemanningen er utrolig frekke og lite service innstilte, så følte meg lite velkommen.

Alt fra booking på tlf til selve spiseopplevelsen var rett og slett forferdelig.

1  Takk, 918henrikh
lilleasia31, Guest Relations Manager på Lilleasia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Hei,

Beklager at deres opplevelse hos oss ikke var som forventet. Vi beklager på det sterkeste at ansatte var frekke og lite service innstilte. Dette var rett og slett ikke bra. Det er ingen unnskyldninger for at vår personale ikke ytet god service, kundene skal føle at de blir sett og tatt vare på. Jeg skal ta dette opp med servitørsjefen slik at dette ikke gjentar seg, for sånt skal ikke skje. Vi har noen ansatte som er på opplæring for øyeblikket, og andre som er helt nye. Dette er ingen unnskyldning for dårlig service, men dessverre så skjer feil. a kontakt med meg på jannicke@lille-asia.com, vil gjerne høre mer om din opplevelse, så kan vi nok fikse dette. Beklager igjen på det sterkeste.

Reisende som så på Lilleasia, så også på

Har du vært i Lilleasia? Del dine erfaringer!