“God smaksopplevelse, men dårlig nattesøvn”
Anmeldelse av Lilleasia

Lilleasia
Kjøkken: Japansk, Thai, Fusion
God for: Forretningsmøter, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Lille Asia byr på førsteklasses kulinariske opplevelser fra det thailandske og japanske kjøkken.
Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

Koma mi og vurderte nøye sushirestaurantene i nærheten opp mot hverandre og kom til at dette stedet hadde det hyggeligste lokalet med den beste maten og det var absolutt den beste sushien vi har smakt. Vi bestilte et lekkert fat med omlag 40 biter for en veldig overkommelig pris. Det som trekker ned var at samme natten følte vi oss begge to veldig dårlige og for min del... alt kom ut samme vei. Dette ødela dessverre helhetsinntrykket.

1  Takk, martinbrulandhaus
lilleasia31, Guest Relations Manager på Lilleasia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2019

Hei,

Vi beklager på det sterkeste seint svar på ditt innlegg. Vi er veldig glad å høre at maten vi lager falt i smak og at dere er fornøyde! Beklager at deres opplevelse hos oss ikke var som forventet. Vi beklager på det sterkeste at du ble dårlig. Dette var rett og slett ikke bra. Det er ingen unnskyldninger for at slike ting skjer, for sånt skal ikke skje! Vi hadde dårlig ledelse en periode ifjor og de første månedene nyåret. Det tok dessverre litt tid før vi oppdaget dette, men de gamle eierne er nå tilbake for å rydde opp. Vi har få nye og mer profesjonelle ansatte og om et par uker kommer nye og spennende menyer. Håper du vil gi oss en sjanse igjen da.

Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Meget variabel kvalitet på maten. Sushi var super, men crispy duck var katastrofalt dårlig !!
Sur og lite tilgjengelig servitør, hvis du ikke liker jobben din - Finn på noe annet!! Vi var på middag med storfamilien og hadde gledet oss til god mat og en hyggelig stund sammen. Dette klarte du å ødelegge med din dårlige arbeidsmoral og sure adferd. Takk til kokkene som leverte meget godt

2  Takk, 922petterh
lilleasia31, Guest Relations Manager på Lilleasia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mai 2019

Hei,

Vi beklager på det sterkeste seint svar på ditt innlegg. Vi er veldig glad å høre at maten vi lager falt i smak og at dere er fornøyde! Beklager at deres opplevelse hos oss ikke var som forventet. Vi beklager på det sterkeste ansatte sin oppførsel og arbeidsmoral.Dette var rett og slett ikke bra. Det er ingen unnskyldninger for at vår personale ikke ytet god service, kundene skal føle at de blir sett og tatt vare på. Jeg skal ta dette opp med servitørsjefen slik at dette ikke gjentar seg, for sånt skal ikke skje. Vi hadde dårlig ledelse en periode ifjor og de første månedene nyåret. Det tok dessverre litt tid før vi oppdaget dette, men de gamle eierne er nå tilbake for å rydde opp. Vi har få nye ansatte, og mer profesjonelle ansatte og om et par uker kommer nye og spennende menyer. Håper du vil gi oss en sjanse igjen da.

Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde booket bord for 13 stk. Samme kveld sender vi melding og spør om vi også står på gjesteliste. Vi får beskjed om at vi ikke har bord,
men gjesteliste. Da jeg spør hva som har skjedd med reservasjonen min tar de oss av gjestelisten da de plutselig oppdaget at det var fullt.

Forrige gang vi var der rotet dem også. Da ga de bordet vårt til noen andre rett før vår ankomst. Og maten smaker deres er ikke god og betjeningen deres og servicen de gir er DET VÆRSTE JEG HAR VÆRT BORTI.

2  Takk, stinil

Hei,

Vi beklager på det sterkeste at at du får veldig seint svar. Beklager at deres opplevelse hos oss ikke var som forventet og dere ikke fikk bordet deres. Jeg beklager også det var rot forrige gang dere var der. Dette var rett og slett ikke bra. Det er ingen unnskyldninger for at vår personale ikke ytet god service, kundene skal føle at de blir sett og tatt vare på. Vi hadde dårlig ledelse en periode ifjor og over på nyåret. Det tok dessverre litt tid før vi oppdaget hvordan de drev lounge cluben, men de gamle eierne er nå tilbake for å rydde opp. Vi har få nye og mer profesjonelle ansatte, og om et par uker kommer nye og spennende menyer. Håper du vil gi oss en sjanse igjen da. Hvis du vil ha gjesteliste eller bord en av nærmeste lørdagene kontakt oss booking@lille-asia.no så skal jeg garantere at dere får bordet deres.

Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Har det vært mulig å gi null stjerne så hadde jeg gjort det.. Vi var en familie på 10 personer, 7 voksne og 3 barn på alderen av 2, 3 og 5 år som var og spiste på LilleAsia. Siden det ikke sto noe steder på deres hjemmeside hvor gammel barnet må være for å betale barnepris tok vi kontakt. Vi spurte spesifikk alder og vedkommende sa fra 8 år og oppover. I god tro booket vi bordet og da vi skulle betale fikk vi oss en overraskelse. De skulle ha betalt for alle tre barna, selv om to av dem spiste så og si ingenting. Daglig leder var lite behjelpelig og mente at vi har misforstått det som var blitt sagt på telefonen. Barnepris var fra 2 år og oppover. Hvor mange 2 åringer er det som spiser rå laks? Det er det verste jeg har hørt. Nei, alt i alt vil jeg si at dette har vært en dårlig opplevelse og anbefale på det sterkeste å unngå dette stedet. Ikke verdt pengene.

2  Takk, Cecilie N

Hei,

Vi beklager på det sterkeste at at du får veldig seint svar. Beklager at deres opplevelse hos oss ikke var som forventet og at dere fikk misvisende priser. Dette var rett og slett ikke bra. Barn under 8 år spiser for halv pris, og 2åring skal men ikke betale for. Det er ingen unnskyldninger for dårlig kommunikasjon, vårt personale skal ytet god service og ha tydelig kommunikasjon med kundene. Jeg skal ta dette opp med servitørsjefen slik at dette ikke gjentar seg, for sånt skal ikke skje. Vi hadde dårlig ledelse en periode ifjor og over på nyåret. Det tok dessverre litt tid før vi oppdaget dette, men de gamle eierne er nå tilbake for å rydde opp. Vi har få nye og mer profesjonelle ansatte, og om et par uker kommer nye og spennende menyer. Håper du vil gi oss en sjanse igjen da.

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Veldig dårlig opplevelse for en liten gruppe venner. Uoppmerksom servitør m.m. Var i dialog dagen etterpå med restauranten, prøvde å komme med konstruktiv kritikk. Skyldte på julebordssesongen. Tok ikke tilbakemelding veldig bra. Maten var bra, men helhetlig veldig dårlig opplevelse. Kommer ikke tilbake.

1  Takk, brmhoste

Hei,

Vi beklager på det sterkeste at at du får veldig seint svar. Beklager at deres opplevelse hos oss ikke var som forventet og at serveringen var treg og at ansatte var uoppmerksomme. Jeg beklager også for at de ikke ville ta til seg konstruktiv kritikk Dette var rett og slett ikke bra. Det er ingen unnskyldninger for at vår personale ikke ytet god service, kundene skal føle at de blir sett og tatt vare på. Jeg skal ta dette opp med servitørsjefen slik at dette ikke gjentar seg, for sånt skal ikke skje. Vi hadde dårlig ledelse en periode ifjor og over på nyåret. Det tok dessverre litt tid før vi oppdaget dette, men de gamle eierne er nå tilbake for å rydde opp. Vi har få nye og mer profesjonelle ansatte, og om et par uker kommer nye og spennende menyer. Håper du vil gi oss en sjanse igjen da.

Tusen takk og velkommen igjen!

Reisende som så på Lilleasia, så også på

Har du vært i Lilleasia? Del dine erfaringer!