“Oslo's beste kaffe”
Anmeldelse av Fuglen

Fuglen
Vurdert som nr. 15 av 75 Smått og godt i Oslo
Anmeldt 13. desember 2018

Det eneste jeg har å si er at jeg skulle ønske lokalene var større, fordi man vil sitte her regardless av hvor mye folk som står i kø ut døra. Oslo's beste kaffe i min opinion, og ett utrolig kult og interiør-spenstig design (alle møblene er i tillegg til salg!), atmosfæren er perfekt for en arbeidsdag på pc-en, eller om du bare vil chille til litt livemusikk med gode venner på kvelden - for ja, Fuglen blir til cocktailbar på kveldstid!

Takk, netto777

Anmeldt 19. september 2016 via mobile enheter

Jobber selv med kaffe og dette er mitt favorittsted å nyte en espresso. Deilig å slappe av alene med en avis mens verden går sin gang utenfor eller sammen med en venn. De har også mange typer kaffe å kjøpe med hjem og hjelper deg gladelig med å velge. Anbefales!

Dato for besøk: september 2016
Takk, camillan617
Anmeldt 23. august 2016 via mobile enheter

Denne kaféen og baren er utrolig koselig og fin i sin gjennomførte 60/70-talls innredning. Utrolig god og billig kaffe! Ikke et sted å dra hvis man er mange som vil ha sitteplass.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Ellinor L
Anmeldt 26. juli 2016

Vært her noen ganger sent på kvelden det siste halvåret, og det er en veldig hyggelig atmosfære og fine, koselige lokaler. Litt retro-preg!

Eneste minus er at ølprisen er litt stiv.

Dato for besøk: november 2015
1  Takk, Kristiiane
Anmeldt 14. oktober 2015

Om du er kaffeelsker, som meg, er Fuglen en kaffebar med sjel og verdt et besøk. Beliggenheten er vel kanskje ikke den alle beste helt inntil en av de mest traffikerte bygatene i Oslo, men når du kommer innenfor dørene er det glemt. Her er det et unikt miljø fylt opp i fantastisk retro stil.

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, Ingar N

Reisende som så på Fuglen, så også på

Har du vært i Fuglen? Del dine erfaringer!