“Bra kaffe om dagen og gode drinker om kvelden ”
Anmeldelse av Fuglen

Fuglen
Vurdert som nr. 15 av 75 Smått og godt i Oslo
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Mange gjester i 20-årene når jeg har vært her. Men funka for en oldis som meg også. Hyggelig å sitte her med en latte på dagtid og surfe på PC eller mobil, men anbefaler også deres gode drinker om kvelden. Så absolutt et sted å gå formiddag, ettermiddag og kveld - både for kidsa på 20 og prostata gubber på 40+.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 13. desember 2018

Det eneste jeg har å si er at jeg skulle ønske lokalene var større, fordi man vil sitte her regardless av hvor mye folk som står i kø ut døra. Oslo's beste kaffe i min opinion, og ett utrolig kult og interiør-spenstig design (alle møblene er i tillegg til salg!), atmosfæren er perfekt for en arbeidsdag på pc-en, eller om du bare vil chille til litt livemusikk med gode venner på kvelden - for ja, Fuglen blir til cocktailbar på kveldstid!

Takk, netto777
Anmeldt 19. september 2016 via mobile enheter

Jobber selv med kaffe og dette er mitt favorittsted å nyte en espresso. Deilig å slappe av alene med en avis mens verden går sin gang utenfor eller sammen med en venn. De har også mange typer kaffe å kjøpe med hjem og hjelper deg gladelig med å velge. Anbefales!

Dato for besøk: september 2016
Takk, camillan617
Anmeldt 23. august 2016 via mobile enheter

Denne kaféen og baren er utrolig koselig og fin i sin gjennomførte 60/70-talls innredning. Utrolig god og billig kaffe! Ikke et sted å dra hvis man er mange som vil ha sitteplass.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Ellinor L
Anmeldt 26. juli 2016

Vært her noen ganger sent på kvelden det siste halvåret, og det er en veldig hyggelig atmosfære og fine, koselige lokaler. Litt retro-preg!

Eneste minus er at ølprisen er litt stiv.

Dato for besøk: november 2015
1  Takk, Kristiiane

Reisende som så på Fuglen, så også på

Har du vært i Fuglen? Del dine erfaringer!