“Bra kaffe om dagen og gode drinker om kvelden ”
Anmeldelse av Fuglen

Fuglen
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Mange gjester i 20-årene når jeg har vært her. Men funka for en oldis som meg også. Hyggelig å sitte her med en latte på dagtid og surfe på PC eller mobil, men anbefaler også deres gode drinker om kvelden. Så absolutt et sted å gå formiddag, ettermiddag og kveld - både for kidsa på 20 og prostata gubber på 40+.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 13. desember 2018

Det eneste jeg har å si er at jeg skulle ønske lokalene var større, fordi man vil sitte her regardless av hvor mye folk som står i kø ut døra. Oslo's beste kaffe i min opinion, og ett utrolig kult og interiør-spenstig design (alle møblene er i tillegg til salg!), atmosfæren er perfekt for en arbeidsdag på pc-en, eller om du bare vil chille til litt livemusikk med gode venner på kvelden - for ja, Fuglen blir til cocktailbar på kveldstid!

Takk, netto777
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Her får du nydelig kaffe og gode kaker til. Lokalet er kult og femtitalls. Du kan også kjøpe kaffe for å ta med deg. Anbefales!

1  Takk, norveigs
Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Veldig koselig stilig kafé med ordentlig retro design og utstillinger veloppbevart. God kaffe, gode kaker og hyggelig betjening. Stedet kunne vært større, og beliggenheten trekker også ned.

Takk, 86jonasberg
Anmeldt 29. november 2016 via mobile enheter

Fuglen er uformelt og 70-tall. Kult sted med en avslappet atmosfære. Cocktails av beste merke; smak og tilbereding. Her går vi når vi er på Oslotur.

Takk, EspenB667

Reisende som så på Fuglen, så også på

Har du vært i Fuglen? Del dine erfaringer!