“Fin brygge/strand! ”

Sørenga Sjøbad
Vurdert som nr. 51 av 340 ting å gjøre i Oslo
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 9. juni 2017 via mobile enheter

Veldig fin og stor brygge med masse muligheter! Veldig populært og alltid masse folk der på fine dager.

Takk, veaas

Anmeldt 24. oktober 2016

Etter hvert som utbyggingen strider frem på Sørenga, dukker nye tilbud og aktiviteter opp, det være seg nylagde veier, bade muligheter, restauranter og sport. Jeg kom med båt sammen med en venn som bor på Sørengkaia. Kokende varm dag, så vi tjoret båten, og badet fra Sørenga Sjøbad. Herlig- og forfriskende, og forholdsvis rent vann. Soltørket oss på brygga, og dro oss late utover dagen, med avvekslende dykk- og bading. Perfekt, rett foran boligen! Anbefales! d:o)

Takk, jans0der
Anmeldt 26. september 2016 via mobile enheter

Et flott sted å bare nyte utsikten en vakker solskinnsdag eller kanskje spise noe godt på en av restaurangene her på Sørenga.
Vil tro dette stedet blir det "nye Aker Brygge".

Takk, GryCSPersson
Anmeldt 31. juli 2016

Fordeler: Sentralt, ganske stort, familievennlig, fin utsikt mot øyene.
Ulemper: Det ligger ytterst på en byggeplass, man må gå forbi en byggeplass for å komme dit, og man får gjerne høre litt byggestøy mens man er der. På fine dager kan det blir temmelig tett i tett med folk.
Jeg anbefaler det først og fremst til folk som befinner seg i Oslo sentrum, og som vil ta en strandtur uten å bruke så mye tid på å komme seg på stranda.

Takk, mrdantrip
Les flere anmeldelser
Anmeldt 13. juli 2016

Et virkelig flott tilbud og lekkert nytt sted i Oslo. Veldig godt tilrettelagt. Nydelig utsikt. Veldig variert tilbud. Gir en veldig god velværefølelse å komme hit.

Takk, Tartufo17

Reisende som så på Sørenga Sjøbad, så også på

Har du vært i Sørenga Sjøbad? Del dine erfaringer!