“Tyrkisk mat av ytterste kvalitet”
Anmeldelse av Istanbul Restaurant

Istanbul Restaurant
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 13. november 2018

Fantastisk god mat, og ikke minst god service. Anbefaler å prøve ut matretten iskender! Passer for absolutt alle som har lyst til å smake det unike tilbudet av tyrkiske grillretter

1  Takk, Fatih T

Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Vi stakk innom for et raskt måltid på hjemveien. Ble møtt av hyggelig kelner og fikk raskt bord selv om lokalet virket fullt. De besøkende så ut til å være lokale. Rolig,fin atmosfære. Maten kom ganske raskt. Vi valgte forskjellige retter og alle var fornøyd. Brødet vi fikk før maten smakte også ferskt og godt. Kjøttet kunne vært en anelse mer krydret/stekt, men alt tilbehør var perfekt. Hyggelig opplevelse nederst i Trondheimsveien .

Takk, Malida65
Anmeldt 25. oktober 2017

Jeg var der med kompisen min. Begge to bestilte pizza brød, ayran og mix grill. Maten var godt og priser endå bedre. Servisen var ikke så bra. Servitøren så sliten ut.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 180vadymm
Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Meget god tyrkisk mat! Bestilte Shish Kebab og den smakte ypperlig :-)! Blir nok en fast kunde her. Anbefaler andre å ta en tur innom her for god matopplevelse.

Dato for besøk: september 2017
Takk, dankot2014
Anmeldt 9. juni 2017 via mobile enheter

Veldig god kebab og kylling i karri. Fikk maten raskt. Hyggelig betjening. Hyggelig atmosfære i trivelig nabolag.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Hildejoh

Reisende som så på Istanbul Restaurant, så også på

Har du vært i Istanbul Restaurant? Del dine erfaringer!