Escaperoom

Veldig underholdende og stilig opplegg. Gode kulisser, og morsomme oppgaver. Betjeningen var... les mer

Anmeldt i dag
426torek
Spennende og morsomt opplevelse

Vi er 3 venner som var på escape-rommet «Virus». Det var spennende og gøy å samarbeide på å finne... les mer

Anmeldt i går
_B8249LM

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
23 anmeldelser
Anmeldt 30. oktober 2018

En av de aller beste opplevelsene jeg har hatt på lenge! Kan ikke engang begynne å beskrive hvor morsomt det her er! The Escape Games har vært kjempeflinke på å lage escape room som nesten føles helt magiske, og det er kjempegøy at de har historier man havner inni, fordi da føles det ekstra viktig å få det til! Da jeg kom ut var jeg helt høy på opplevelsen lenge etterpå, der vi kom ut på 34 minutter etter alle å ha løpt rundt som gale for å løse alt som måtte løses hahaha.
Også kjempeflott service! Takk for en hyggelig introduksjon av gamemaster Stine!

Takk, ingvildhk
TheEscapeGames, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2018

Hei Ingvild,
Så gøy å høre at dere koste dere! :D Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en anmeldelse! :D Vi ser frem til at du prøver flere av våre spill ;)

Anmeldt 22. oktober 2018

Veldig moro! Vi har prøvd The escape Games på begge avdelingane; Tsjernobyl og Space Attack . Begge hadde vanskelegheitsgrad middels+, men Space Attacks var hakket meir utfordrande følte vi. Likte den "creepy" stemninga og utforminga av rommet på Tsjernobyl. Vi var 4 stk begge gongane, tykte det var fint antall for å løyse oppgåvene mest mogeleg effektivt.

1  Takk, AudB64

Hei Aud,
Så gøy at dere likte våre spill! :D Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en anmeldelse. Vi ser frem til deres neste besøk! :)

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig kul opplevekse! Gleder meg allerede til neste rom... Anbefaler, Anbefaler og Anbefaler! Gøy å få trimmet hjernen og endelig prøvd Escape Room i Norge!

Takk, 898j_rnj

Hei Jørn,
Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :D Vi ser frem til deres neste besøk! :D

Anmeldt 21. oktober 2018

Var der med to venner, veldig morsomt og vil gjerne gjøre det igjen! fin aktivitet for alle sammen :D

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, tovesteinsland

Hei Tove,
Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :D Vi ser frem til at dere prøver flere av våre spill ;)

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Dette var morro for alle sammen, 2 voksne og to barn (10,13). Bra opplegg og artig spill, vi spilte space attack... Kan absolutt anbefales.

Takk, 540henrikn

Hei Henrik,
Så gøy at dere likte Space Attack! :D Vi har virkelig prøvd å skape romskip-følelsen i dette spillet, og er veldig glad for at dere koste dere! Tusen takk for anmeldelsen! Ser frem til deres neste besøk! :)