Fantastisk opplevelsen i ville vesten!

Første opplevelse med escape room. Gamemaster Simen var solid🥳 og det var sååå gøy! Masse fine... les mer

Anmeldt i går
Karoline Ø
Moro for fire!

Mona var sykt hyggelig da vi kom sent, rommet var gøy for fire! Vi vant selvsagt over iskongen!!!!!!

Anmeldt 2 dager siden
Thomastogettut
Les alle 1 372 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
50 anmeldelser
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Testet mysteriet på sjørøverskuta og det var utfordrende og morsomt. Absolutt verdt det og kommer til å dele det videre til venner og kjente.

Takk, Vildicus
TheEscapeGames, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2018

Hei Vilde,
Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :D Vi ser frem til at du prøver flere av våre spill ;)

Anmeldt 30. oktober 2018

En av de aller beste opplevelsene jeg har hatt på lenge! Kan ikke engang begynne å beskrive hvor morsomt det her er! The Escape Games har vært kjempeflinke på å lage escape room som nesten føles helt magiske, og det er kjempegøy at de har historier man havner inni, fordi da føles det ekstra viktig å få det til! Da jeg kom ut var jeg helt høy på opplevelsen lenge etterpå, der vi kom ut på 34 minutter etter alle å ha løpt rundt som gale for å løse alt som måtte løses hahaha.
Også kjempeflott service! Takk for en hyggelig introduksjon av gamemaster Stine!

Takk, ingvildhk

Hei Ingvild,
Så gøy å høre at dere koste dere! :D Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en anmeldelse! :D Vi ser frem til at du prøver flere av våre spill ;)

Anmeldt 22. oktober 2018

Veldig moro! Vi har prøvd The escape Games på begge avdelingane; Tsjernobyl og Space Attack . Begge hadde vanskelegheitsgrad middels+, men Space Attacks var hakket meir utfordrande følte vi. Likte den "creepy" stemninga og utforminga av rommet på Tsjernobyl. Vi var 4 stk begge gongane, tykte det var fint antall for å løyse oppgåvene mest mogeleg effektivt.

1  Takk, AudB64

Hei Aud,
Så gøy at dere likte våre spill! :D Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en anmeldelse. Vi ser frem til deres neste besøk! :)

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig kul opplevekse! Gleder meg allerede til neste rom... Anbefaler, Anbefaler og Anbefaler! Gøy å få trimmet hjernen og endelig prøvd Escape Room i Norge!

Takk, 898j_rnj

Hei Jørn,
Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :D Vi ser frem til deres neste besøk! :D

Anmeldt 21. oktober 2018

Var der med to venner, veldig morsomt og vil gjerne gjøre det igjen! fin aktivitet for alle sammen :D

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, tovesteinsland

Hei Tove,
Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :D Vi ser frem til at dere prøver flere av våre spill ;)