Helt Fantastisk!!

Uforglemmelig opplevelse, anbefaler alle sammen å dra hit, spesielt på rom Ville Vest... les mer

Anmeldt i dag
510pelins
Fantastisk opplevelse

Helt fantastisk. vi dro til ville vest ekspressen. Helt fantastisk rom med masse å gjøre. Heidi... les mer

Anmeldt i dag
Alwand D
Les alle 1 676 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
81 anmeldelser
Anmeldt 16. november 2018

Anbefaler Escape Games på det sterkeste! Veldig fin aktivitet å gjøre i forbindelse med teambuilding. Tusen takk til Escape Games på Skippergata for at de tok så godt i mot oss :) Vi hadde en fantastisk kveld!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Nomad51259994317
TheEscapeGames, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2018

Hei,
Så gøy å høre at dere hadde en fantastisk kveld hos oss! :D Vi er veldig glade i våre kunder, og gjør alt vi kan for at alle får kose seg hos oss <3 Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en anmeldelse. Vi ser frem til deres neste besøk! :)

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Veldig gøy å bli utfordret på denne måten. 7 stk veldig fornøyde ungdommer (1 voksen)
Vi kommer tilbake!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Navigator45875766179

Hei,
Så gøy at dere likte vårt Tsjernobyl-spill! :D Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en anmeldelse. Vi ser frem til deres neste besøk! :)

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Testet mysteriet på sjørøverskuta og det var utfordrende og morsomt. Absolutt verdt det og kommer til å dele det videre til venner og kjente.

Takk, Vildicus

Hei Vilde,
Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :D Vi ser frem til at du prøver flere av våre spill ;)

Anmeldt 30. oktober 2018

En av de aller beste opplevelsene jeg har hatt på lenge! Kan ikke engang begynne å beskrive hvor morsomt det her er! The Escape Games har vært kjempeflinke på å lage escape room som nesten føles helt magiske, og det er kjempegøy at de har historier man havner inni, fordi da føles det ekstra viktig å få det til! Da jeg kom ut var jeg helt høy på opplevelsen lenge etterpå, der vi kom ut på 34 minutter etter alle å ha løpt rundt som gale for å løse alt som måtte løses hahaha.
Også kjempeflott service! Takk for en hyggelig introduksjon av gamemaster Stine!

Takk, ingvildhk

Hei Ingvild,
Så gøy å høre at dere koste dere! :D Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en anmeldelse! :D Vi ser frem til at du prøver flere av våre spill ;)

Anmeldt 22. oktober 2018

Veldig moro! Vi har prøvd The escape Games på begge avdelingane; Tsjernobyl og Space Attack . Begge hadde vanskelegheitsgrad middels+, men Space Attacks var hakket meir utfordrande følte vi. Likte den "creepy" stemninga og utforminga av rommet på Tsjernobyl. Vi var 4 stk begge gongane, tykte det var fint antall for å løyse oppgåvene mest mogeleg effektivt.

1  Takk, AudB64

Hei Aud,
Så gøy at dere likte våre spill! :D Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en anmeldelse. Vi ser frem til deres neste besøk! :)