Kommer helt klart tilbake

Super opplevelse hver gang! Denne gangen forsøkte vi oss på Ville Vesten 🐎 kan anbefales... les mer

Anmeldt i dag
karoline_hub
Oslo, Norge
Fantastisk opplevelsen i ville vesten!

Første opplevelse med escape room. Gamemaster Simen var solid🥳 og det var sååå gøy! Masse fine... les mer

Anmeldt i går
Karoline Ø
Les alle 1 373 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
50 anmeldelser
Anmeldt 24. november 2018

En morsom, spennende og utfordrende opplevelse hvor man må tenke kreativt. Passer for grupper av venner eller familie som ønsker å gjøre noe annerledes sammen. Anbefales!

Takk, Brekkis3
TheEscapeGames, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at dere hadde en fin opplevelse! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D
The Escape Games-team

Anmeldt 16. november 2018

Anbefaler Escape Games på det sterkeste! Veldig fin aktivitet å gjøre i forbindelse med teambuilding. Tusen takk til Escape Games på Skippergata for at de tok så godt i mot oss :) Vi hadde en fantastisk kveld!

Takk, Nomad51259994317
TheEscapeGames, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2018

Hei,
Så gøy å høre at dere hadde en fantastisk kveld hos oss! :D Vi er veldig glade i våre kunder, og gjør alt vi kan for at alle får kose seg hos oss <3 Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en anmeldelse. Vi ser frem til deres neste besøk! :)

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Veldig gøy å bli utfordret på denne måten. 7 stk veldig fornøyde ungdommer (1 voksen)
Vi kommer tilbake!

Takk, Navigator45875766179

Hei,
Så gøy at dere likte vårt Tsjernobyl-spill! :D Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en anmeldelse. Vi ser frem til deres neste besøk! :)

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Testet mysteriet på sjørøverskuta og det var utfordrende og morsomt. Absolutt verdt det og kommer til å dele det videre til venner og kjente.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Vildicus

Hei Vilde,
Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :D Vi ser frem til at du prøver flere av våre spill ;)

Anmeldt 30. oktober 2018

En av de aller beste opplevelsene jeg har hatt på lenge! Kan ikke engang begynne å beskrive hvor morsomt det her er! The Escape Games har vært kjempeflinke på å lage escape room som nesten føles helt magiske, og det er kjempegøy at de har historier man havner inni, fordi da føles det ekstra viktig å få det til! Da jeg kom ut var jeg helt høy på opplevelsen lenge etterpå, der vi kom ut på 34 minutter etter alle å ha løpt rundt som gale for å løse alt som måtte løses hahaha.
Også kjempeflott service! Takk for en hyggelig introduksjon av gamemaster Stine!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, ingvildhk

Hei Ingvild,
Så gøy å høre at dere koste dere! :D Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en anmeldelse! :D Vi ser frem til at du prøver flere av våre spill ;)