Veldig gøy!!!

HEIDI VAR FEET! Vi koste oss masse!! Vanskelig, men vi klarte det med 4 sek to spare!! Perfekt for... les mer

Anmeldt 4 dager siden
Henrik H
Veldig gøy!

Kjempegøy! Vi koste oss masse! Heidi var kjempeflink og ga oss en fin opplevelse! Akkaurat passe... les mer

Anmeldt 4 dager siden
Vera R
Les alle 2 349 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
fra kr 265,00
fra kr 471,00
Oslo Discovery Tour
173 anmeldelser
fra kr 980,00
fra kr 5 261,00
1 3091 314 av 2 349 anmeldelser
Anmeldt 25. november 2018

Var der med kona på årsdagen, og tidligere på min brors utdrikningslag. Veldig hyggelig personale og service, spennende og godt utformede spill gjorde dette til et veldig positiv opplevelse. På det forrige spillet vi var med på var det enkelte bugs, f.eks skjedde det et par ganger at en dør ikke åpnet seg selv om vi hadde tastet inn riktig kode, men bortsett fra det er det ingenting å si på besøket. Kan anbefales!

Takk, Lars G
TheEscapeGames, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Hei Lars,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte spillene og servicen! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D
Hilsen
The Escape Games-team

Anmeldt 24. november 2018

En morsom, spennende og utfordrende opplevelse hvor man må tenke kreativt. Passer for grupper av venner eller familie som ønsker å gjøre noe annerledes sammen. Anbefales!

Takk, Brekkis3

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at dere hadde en fin opplevelse! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D
The Escape Games-team

Anmeldt 16. november 2018

Anbefaler Escape Games på det sterkeste! Veldig fin aktivitet å gjøre i forbindelse med teambuilding. Tusen takk til Escape Games på Skippergata for at de tok så godt i mot oss :) Vi hadde en fantastisk kveld!

Takk, Nomad51259994317
TheEscapeGames, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2018

Hei,
Så gøy å høre at dere hadde en fantastisk kveld hos oss! :D Vi er veldig glade i våre kunder, og gjør alt vi kan for at alle får kose seg hos oss <3 Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en anmeldelse. Vi ser frem til deres neste besøk! :)

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Veldig gøy å bli utfordret på denne måten. 7 stk veldig fornøyde ungdommer (1 voksen)
Vi kommer tilbake!

Takk, Navigator45875766179

Hei,
Så gøy at dere likte vårt Tsjernobyl-spill! :D Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en anmeldelse. Vi ser frem til deres neste besøk! :)

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Testet mysteriet på sjørøverskuta og det var utfordrende og morsomt. Absolutt verdt det og kommer til å dele det videre til venner og kjente.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Vildicus

Hei Vilde,
Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :D Vi ser frem til at du prøver flere av våre spill ;)