Anbefales!

Vi startet dagen med et veldig bra rom. Ondskapenshus anbefales på det sterkeste. Vi hadde... les mer

Anmeldt i går
AndreasValdes
London, Storbritannia
Kjempegøy

Kjempegøy opplevelse og morsomt spill. Veldig flink og hyggelig gamemaster Nikolas! 😊 Vi kommer... les mer

Anmeldt i går
49annemariem
Les alle 1 669 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
81 anmeldelser
Anmeldt 9. desember 2018

Hyggelige og engasjerte ansatte. Utfordrende og spennende rom. Vi prøvde Virus-rommet! Veldig gøy! Anbefales på det sterkeste!

Takk, mstein123
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt virus-spill og service! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Var på Escape Games med avdelingen på jobben og det var veldig morsomt! Rommene er kjempebra laget og oppgavene er varierte og passe utfordrende.

Anbefales!

Victoria

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, I2734YBvictoriah

Hei Victoria,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte spillet! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 25. november 2018

Var der med kona på årsdagen, og tidligere på min brors utdrikningslag. Veldig hyggelig personale og service, spennende og godt utformede spill gjorde dette til et veldig positiv opplevelse. På det forrige spillet vi var med på var det enkelte bugs, f.eks skjedde det et par ganger at en dør ikke åpnet seg selv om vi hadde tastet inn riktig kode, men bortsett fra det er det ingenting å si på besøket. Kan anbefales!

Takk, Lars G
TheEscapeGames, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Hei Lars,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte spillene og servicen! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 24. november 2018

En morsom, spennende og utfordrende opplevelse hvor man må tenke kreativt. Passer for grupper av venner eller familie som ønsker å gjøre noe annerledes sammen. Anbefales!

Takk, Brekkis3

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at dere hadde en fin opplevelse! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D
Hilsen,

Anmeldt 16. november 2018

Anbefaler Escape Games på det sterkeste! Veldig fin aktivitet å gjøre i forbindelse med teambuilding. Tusen takk til Escape Games på Skippergata for at de tok så godt i mot oss :) Vi hadde en fantastisk kveld!

Takk, Nomad51259994317
TheEscapeGames, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2018

Hei,
Så gøy å høre at dere hadde en fantastisk kveld hos oss! :D Vi er veldig glade i våre kunder, og gjør alt vi kan for at alle får kose seg hos oss <3 Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en anmeldelse. Vi ser frem til deres neste besøk! :)

Hilsen,
The Escape Games Oslo Team