Flott escape room med bra guide.

Veldig moro escape room med bra utfordringer. Liana var en bra guide som ga oss perfekt mengde hint... les mer

Anmeldt i dag
erikgul
Oslo, Norge
Awesome

Det var veldig gøy! Heidi var super flink 👌 Morsomt og vanskelig. Koste meg masse, 42 minutter ble... les mer

Anmeldt i går
pederl608
Les alle 1 685 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
81 anmeldelser
Anmeldt 10. desember 2018

Passe krevende rom. Vi var en vennegjeng på 6, var på spillet "viruskrig Z" og kom oss ut på 51 min. Et av de bedre escape-rommene vi har prøvd!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Signe E
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt virus-spill! :D Velkommen til å prøve flere av våre spill! :D

Anmeldt 9. desember 2018

Hyggelige og engasjerte ansatte. Utfordrende og spennende rom. Vi prøvde Virus-rommet! Veldig gøy! Anbefales på det sterkeste!

Takk, mstein123

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt virus-spill og service! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Var på Escape Games med avdelingen på jobben og det var veldig morsomt! Rommene er kjempebra laget og oppgavene er varierte og passe utfordrende.

Anbefales!

Victoria

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, I2734YBvictoriah

Hei Victoria,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte spillet! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 25. november 2018

Var der med kona på årsdagen, og tidligere på min brors utdrikningslag. Veldig hyggelig personale og service, spennende og godt utformede spill gjorde dette til et veldig positiv opplevelse. På det forrige spillet vi var med på var det enkelte bugs, f.eks skjedde det et par ganger at en dør ikke åpnet seg selv om vi hadde tastet inn riktig kode, men bortsett fra det er det ingenting å si på besøket. Kan anbefales!

Takk, Lars G
TheEscapeGames, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Hei Lars,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte spillene og servicen! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 24. november 2018

En morsom, spennende og utfordrende opplevelse hvor man må tenke kreativt. Passer for grupper av venner eller familie som ønsker å gjøre noe annerledes sammen. Anbefales!

Takk, Brekkis3

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at dere hadde en fin opplevelse! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D
Hilsen,