Tsjernobyl

Artig, men litt lett escape room for for fire strukturerte spillere. Gamemaster Siri trengte ikke å... les mer

Anmeldt i dag
erlendtk85
Veldig munter og postitv vert

Veldig hyggelig dag! Morsomme rom og gode verter! Rommene var morsomme og underholdene, passer for... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Baltasarbruno
Les alle 1 667 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
81 anmeldelser
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Vi testes Escape Box med venner. Vi var 12 personer, og 2 lag som konkurrerte med hver sin boks. Boksene sikret kjempegod stemning, dette var perfekt å spille med venner eller med en bedrift! Spennende og veldig bra nivå på gåtene. Alle ble veldig engasjerte i oppgavene som passet veldig bra for å løse hjemme eller med en bedrift. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Anette R
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! :) Fint å høre at dere hadde det gøy! :)

Anmeldt 10. desember 2018

Passe krevende rom. Vi var en vennegjeng på 6, var på spillet "viruskrig Z" og kom oss ut på 51 min. Et av de bedre escape-rommene vi har prøvd!

Takk, Signe E

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt virus-spill! :D Velkommen til å prøve flere av våre spill! :D

Anmeldt 9. desember 2018

Hyggelige og engasjerte ansatte. Utfordrende og spennende rom. Vi prøvde Virus-rommet! Veldig gøy! Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, mstein123

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt virus-spill og service! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Var på Escape Games med avdelingen på jobben og det var veldig morsomt! Rommene er kjempebra laget og oppgavene er varierte og passe utfordrende.

Anbefales!

Victoria

Takk, I2734YBvictoriah

Hei Victoria,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte spillet! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 25. november 2018

Var der med kona på årsdagen, og tidligere på min brors utdrikningslag. Veldig hyggelig personale og service, spennende og godt utformede spill gjorde dette til et veldig positiv opplevelse. På det forrige spillet vi var med på var det enkelte bugs, f.eks skjedde det et par ganger at en dør ikke åpnet seg selv om vi hadde tastet inn riktig kode, men bortsett fra det er det ingenting å si på besøket. Kan anbefales!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Lars G
TheEscapeGames, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Hei Lars,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte spillene og servicen! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D