Chernobyl

Morsom og sosial aktivitet for familie og venner! Ble tatt godt i mot av Lea, som også ga oss... les mer

Anmeldt 2 dager siden
427ragnhildg
Ville vesten

Vi prøvde «ville vesten». Super opplevelse. Ikke for vanskelig, ikke for enkel. Hyggelig personale... les mer

Anmeldt 3 dager siden
eirikfoss

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
23 anmeldelser
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Prøvde escape box på fest med noen venner. Veldig bra laget og vi synes det var veldig morsomt! Imponerende hvor mye de hadde fått ut av den relativt lille boksen

Takk, cfossen
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! :) Fint å høre at dere hadde det gøy! :)

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Vi testes Escape Box med venner. Vi var 12 personer, og 2 lag som konkurrerte med hver sin boks. Boksene sikret kjempegod stemning, dette var perfekt å spille med venner eller med en bedrift! Spennende og veldig bra nivå på gåtene. Alle ble veldig engasjerte i oppgavene som passet veldig bra for å løse hjemme eller med en bedrift. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Anette R

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! :) Fint å høre at dere hadde det gøy! :)

Anmeldt 10. desember 2018

Passe krevende rom. Vi var en vennegjeng på 6, var på spillet "viruskrig Z" og kom oss ut på 51 min. Et av de bedre escape-rommene vi har prøvd!

Takk, jente23

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt virus-spill! :D Velkommen til å prøve flere av våre spill! :D

Anmeldt 9. desember 2018

Hyggelige og engasjerte ansatte. Utfordrende og spennende rom. Vi prøvde Virus-rommet! Veldig gøy! Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, mstein123

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt virus-spill og service! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Var på Escape Games med avdelingen på jobben og det var veldig morsomt! Rommene er kjempebra laget og oppgavene er varierte og passe utfordrende.

Anbefales!

Victoria

Takk, I2734YBvictoriah

Hei Victoria,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte spillet! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D