Moro for fire!

Mona var sykt hyggelig da vi kom sent, rommet var gøy for fire! Vi vant selvsagt over iskongen!!!!!!

Anmeldt i går
Thomastogettut
Veldig bra

Anbefales! Veldig gøy, og Mona var så snill og grei selv om vi var veldig sene😇 tusen takk for oss... les mer

Anmeldt i går
Sonja D
Les alle 1 371 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
50 anmeldelser
Anmeldt 17. desember 2018

Vi var 3 lag som spilte mot hverandre. Alle hadde en topp opplevelse. Veldig bra for å lære å kjenne kollegaer og bygge lagånd. Anbefales!

Takk, ChristinaNorway74
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Godt å høre at dere hadde en fin teambuilding! Hjertelig velkommen tilbake! :)

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Prøvde escape box på fest med noen venner. Veldig bra laget og vi synes det var veldig morsomt! Imponerende hvor mye de hadde fått ut av den relativt lille boksen

Takk, cfossen

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! :) Fint å høre at dere hadde det gøy! :)

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Vi testes Escape Box med venner. Vi var 12 personer, og 2 lag som konkurrerte med hver sin boks. Boksene sikret kjempegod stemning, dette var perfekt å spille med venner eller med en bedrift! Spennende og veldig bra nivå på gåtene. Alle ble veldig engasjerte i oppgavene som passet veldig bra for å løse hjemme eller med en bedrift. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Anette R

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! :) Fint å høre at dere hadde det gøy! :)

Anmeldt 10. desember 2018

Passe krevende rom. Vi var en vennegjeng på 6, var på spillet "viruskrig Z" og kom oss ut på 51 min. Et av de bedre escape-rommene vi har prøvd!

Takk, jente23

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt virus-spill! :D Velkommen til å prøve flere av våre spill! :D

Anmeldt 9. desember 2018

Hyggelige og engasjerte ansatte. Utfordrende og spennende rom. Vi prøvde Virus-rommet! Veldig gøy! Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, mstein123

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt virus-spill og service! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D