Suksess

Veldig gøy, solveig var en kjempeflink gamemaster! Stor sjans for at vi kommer tilbake hit igjen... les mer

Anmeldt i går
437bendikj
Kommer definitivt tilbake!

Kjempe gøy med ondskapens hus. Liana gjorde opplevelsen enda bedre!! Hyggelig ansatte og bra med... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Lilo198899
Les alle 1 687 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
81 anmeldelser
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Spilte det på julebord med venner. Pass veldig fint i en slik setting. Utrulig kjekt spill. Anbefalast!

Takk, dalegute
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Godt å høre at dere koste dere på julebordet :)

Anmeldt 17. desember 2018

Vi var 3 lag som spilte mot hverandre. Alle hadde en topp opplevelse. Veldig bra for å lære å kjenne kollegaer og bygge lagånd. Anbefales!

Takk, ChristinaNorway74

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Godt å høre at dere hadde en fin teambuilding! Hjertelig velkommen tilbake! :)

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Prøvde escape box på fest med noen venner. Veldig bra laget og vi synes det var veldig morsomt! Imponerende hvor mye de hadde fått ut av den relativt lille boksen

Takk, cfossen

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! :) Fint å høre at dere hadde det gøy! :)

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Vi testes Escape Box med venner. Vi var 12 personer, og 2 lag som konkurrerte med hver sin boks. Boksene sikret kjempegod stemning, dette var perfekt å spille med venner eller med en bedrift! Spennende og veldig bra nivå på gåtene. Alle ble veldig engasjerte i oppgavene som passet veldig bra for å løse hjemme eller med en bedrift. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Anette R

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! :) Fint å høre at dere hadde det gøy! :)

Anmeldt 10. desember 2018

Passe krevende rom. Vi var en vennegjeng på 6, var på spillet "viruskrig Z" og kom oss ut på 51 min. Et av de bedre escape-rommene vi har prøvd!

Takk, Signe E

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt virus-spill! :D Velkommen til å prøve flere av våre spill! :D