😍😍

Fantastisk mestringsfølelse å få till. Spennende konsept og perfekt kundeservice. Absolutt verdt det

Anmeldt i går
benjamingJ2128DO
Ny og kul opplevelse

Så kult å prøve noe nytt, og sannelig klarte vi å redde verden, med god og kyndig hjelp av game... les mer

Anmeldt i går
703carlv
Rørvik, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
23 anmeldelser
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde spillet/boksene på en fest med venner. Helt topp! Oppgavene var på et bra nivå så alle kunne bidra, men at det samtidig var utfordrende! Anbefales!

Takk, Kristin_cle
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei Kristin,
Tusen takk for anmeldelsen! Godt å høre at dere likte The Escape Box! :)

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Spilte det på julebord med venner. Pass veldig fint i en slik setting. Utrulig kjekt spill. Anbefalast!

Takk, dalegute

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Godt å høre at dere koste dere på julebordet :)

Anmeldt 17. desember 2018

Vi var 3 lag som spilte mot hverandre. Alle hadde en topp opplevelse. Veldig bra for å lære å kjenne kollegaer og bygge lagånd. Anbefales!

Takk, ChristinaNorway74

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Godt å høre at dere hadde en fin teambuilding! Hjertelig velkommen tilbake! :)

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Prøvde escape box på fest med noen venner. Veldig bra laget og vi synes det var veldig morsomt! Imponerende hvor mye de hadde fått ut av den relativt lille boksen

Takk, cfossen

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! :) Fint å høre at dere hadde det gøy! :)

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Vi testes Escape Box med venner. Vi var 12 personer, og 2 lag som konkurrerte med hver sin boks. Boksene sikret kjempegod stemning, dette var perfekt å spille med venner eller med en bedrift! Spennende og veldig bra nivå på gåtene. Alle ble veldig engasjerte i oppgavene som passet veldig bra for å løse hjemme eller med en bedrift. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Anette R

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! :) Fint å høre at dere hadde det gøy! :)