Escaperoom

Veldig underholdende og stilig opplegg. Gode kulisser, og morsomme oppgaver. Betjeningen var... les mer

Anmeldt i dag
426torek
Spennende og morsomt opplevelse

Vi er 3 venner som var på escape-rommet «Virus». Det var spennende og gøy å samarbeide på å finne... les mer

Anmeldt i går
_B8249LM

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
23 anmeldelser
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Dette var vår andre tur til The Escape Games, ved St Olavs plass. Vi valgte spillet «Tsjernobyl», og kan virkelig anbefale det til andre. Masse moro og flott laget til rom.

Takk, HavardHa
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei Håvard,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt tsjernobyl-spill! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 20. desember 2018

Escape Box på julebord var stor suksess! Morsomt og engasjerende for alle. Anbefales som hjemmeunderholdning i festlig lag.

Takk, merraskallen

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Godt å høre at dere likte The Escape Box! :)

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde spillet/boksene på en fest med venner. Helt topp! Oppgavene var på et bra nivå så alle kunne bidra, men at det samtidig var utfordrende! Anbefales!

Takk, Kristin_cle

Hei Kristin,
Tusen takk for anmeldelsen! Godt å høre at dere likte The Escape Box! :)

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Spilte det på julebord med venner. Pass veldig fint i en slik setting. Utrulig kjekt spill. Anbefalast!

Takk, dalegute

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Godt å høre at dere koste dere på julebordet :)

Anmeldt 17. desember 2018

Vi var 3 lag som spilte mot hverandre. Alle hadde en topp opplevelse. Veldig bra for å lære å kjenne kollegaer og bygge lagånd. Anbefales!

Takk, ChristinaNorway74

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Godt å høre at dere hadde en fin teambuilding! Hjertelig velkommen tilbake! :)