Supert

Skikkelig bra Escape room. Mona var tidenes game master. Anbefales på det sterkeste. Rater dette... les mer

Anmeldt i dag
Tomas S
Superb!

Veldig gøy! Ondskapens hus var gjennomført med riktig nivå på vanskelighetsgraden. Simen var en... les mer

Anmeldt i dag
thomaslilleng
Oslo, Norge
Les alle 1 679 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
81 anmeldelser
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Veldig bra laget og hyggelige personale!
Vi var to lag som valgte Tsjernobyl og Virus battle. Rommene var skumlere og oppgavene vanskeligere enn vi trodde men ikke håpløse bare vi fikk litt hint da vi sto fast.
Når man er ferdig etter en time har man bare lyst på et nytt rom!

Takk, RuneM110
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei Rune,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte spillet og servicen! :) Hjertelig velkommen tilbake! :)

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Dette var vår andre tur til The Escape Games, ved St Olavs plass. Vi valgte spillet «Tsjernobyl», og kan virkelig anbefale det til andre. Masse moro og flott laget til rom.

Takk, HavardHa

Hei Håvard,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt tsjernobyl-spill! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 20. desember 2018

Escape Box på julebord var stor suksess! Morsomt og engasjerende for alle. Anbefales som hjemmeunderholdning i festlig lag.

Takk, merraskallen

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Godt å høre at dere likte The Escape Box! :)

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde spillet/boksene på en fest med venner. Helt topp! Oppgavene var på et bra nivå så alle kunne bidra, men at det samtidig var utfordrende! Anbefales!

Takk, Kristin_cle

Hei Kristin,
Tusen takk for anmeldelsen! Godt å høre at dere likte The Escape Box! :)

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Spilte det på julebord med venner. Pass veldig fint i en slik setting. Utrulig kjekt spill. Anbefalast!

Takk, dalegute

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Godt å høre at dere koste dere på julebordet :)