Veldig fornøyd

Ville Vesten passet perfekt meg og mine to jenter på 7 og 10 år. Spennende og passe vanskelige... les mer

Anmeldt i dag
cathrineg316
Kjempe gøy

Det var kjempegøy og Solveig var kjempe snill og veldig hjelpsom gi henne bonus eller noe😊 jeg er... les mer

Anmeldt i går
Eliah B
Les alle 2 248 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
fra kr 265,00
fra kr 450,00
Oslo Discovery Tour
146 anmeldelser
fra kr 980,00
fra kr 1 950,00
1 2321 237 av 2 248 anmeldelser
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Veldig bra laget og hyggelige personale!
Vi var to lag som valgte Tsjernobyl og Virus battle. Rommene var skumlere og oppgavene vanskeligere enn vi trodde men ikke håpløse bare vi fikk litt hint da vi sto fast.
Når man er ferdig etter en time har man bare lyst på et nytt rom!

Takk, RuneM110
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei Rune,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte spillet og servicen! :) Hjertelig velkommen tilbake! :)

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Dette var vår andre tur til The Escape Games, ved St Olavs plass. Vi valgte spillet «Tsjernobyl», og kan virkelig anbefale det til andre. Masse moro og flott laget til rom.

Takk, HavardHa

Hei Håvard,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt tsjernobyl-spill! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 20. desember 2018

Escape Box på julebord var stor suksess! Morsomt og engasjerende for alle. Anbefales som hjemmeunderholdning i festlig lag.

Takk, merraskallen

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Godt å høre at dere likte The Escape Box! :)

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde spillet/boksene på en fest med venner. Helt topp! Oppgavene var på et bra nivå så alle kunne bidra, men at det samtidig var utfordrende! Anbefales!

Takk, Kristin_cle

Hei Kristin,
Tusen takk for anmeldelsen! Godt å høre at dere likte The Escape Box! :)

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Spilte det på julebord med venner. Pass veldig fint i en slik setting. Utrulig kjekt spill. Anbefalast!

Takk, dalegute

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Godt å høre at dere koste dere på julebordet :)