Familievennlig

Koste oss så masse med Ubåt-rommet. Dette passer fint for familier med litt større barn. Da min... les mer

Anmeldt i dag
E4911WVtinal
Anbefales!

Vi startet dagen med et veldig bra rom. Ondskapenshus anbefales på det sterkeste. Vi hadde... les mer

Anmeldt i går
AndreasValdes
London, Storbritannia
Les alle 1 671 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
81 anmeldelser
Anmeldt 29. desember 2018

Vi var syv voksne, foreldre og barn, som duellerte mot hverandre i to rom, Tsjernobyl og virus. Tsjernobyl var veldig skummelt, men ikke så vanskelig for fire personer.
Flott konsept, hyggelig personale og morsomt med hatter og masker for bilder.

Takk, gunhildv2018
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei Gunhild,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte konseptet, og hadde en fin familiebattle! :) Vi gleder oss til å se dere igjen! :)

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Veldig bra laget og hyggelige personale!
Vi var to lag som valgte Tsjernobyl og Virus battle. Rommene var skumlere og oppgavene vanskeligere enn vi trodde men ikke håpløse bare vi fikk litt hint da vi sto fast.
Når man er ferdig etter en time har man bare lyst på et nytt rom!

Takk, RuneM110

Hei Rune,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte spillet og servicen! :) Hjertelig velkommen tilbake! :)

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Dette var vår andre tur til The Escape Games, ved St Olavs plass. Vi valgte spillet «Tsjernobyl», og kan virkelig anbefale det til andre. Masse moro og flott laget til rom.

Takk, HavardHa

Hei Håvard,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt tsjernobyl-spill! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 20. desember 2018

Escape Box på julebord var stor suksess! Morsomt og engasjerende for alle. Anbefales som hjemmeunderholdning i festlig lag.

Takk, merraskallen

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Godt å høre at dere likte The Escape Box! :)

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde spillet/boksene på en fest med venner. Helt topp! Oppgavene var på et bra nivå så alle kunne bidra, men at det samtidig var utfordrende! Anbefales!

Takk, Kristin_cle

Hei Kristin,
Tusen takk for anmeldelsen! Godt å høre at dere likte The Escape Box! :)