Helt fantastisk!

Fantastisk opplevelse, flott presentert av Marianne som var vår Gamemaster. Hun hjalp oss når vi... les mer

Anmeldt i dag
Lucas Z
Bursdagsfeiring med familie

Feiret bursdagen min der og fullførte oppdraget. Gøy opplevelse og masse takk til Mille som fulgte... les mer

Anmeldt i går
Benitez1306
Sandvika, Norge
Les alle 2 344 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
fra kr 265,00
fra kr 471,00
Oslo Discovery Tour
170 anmeldelser
fra kr 980,00
fra kr 5 261,00
1 2941 299 av 2 344 anmeldelser
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på seks voksne kamerater som alle prøvde for aller første gang. Vi spilte Tjernobyl, og spillet var intrikat og omfattende nok til å aktivisere alle seks. Kan anbefales!

Takk, Thomas O
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei Thomas,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt tsjernobyl-spill! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 29. desember 2018

Vi var syv voksne, foreldre og barn, som duellerte mot hverandre i to rom, Tsjernobyl og virus. Tsjernobyl var veldig skummelt, men ikke så vanskelig for fire personer.
Flott konsept, hyggelig personale og morsomt med hatter og masker for bilder.

Takk, gunhildv2018

Hei Gunhild,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte konseptet, og hadde en fin familiebattle! :) Vi gleder oss til å se dere igjen! :)

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Veldig bra laget og hyggelige personale!
Vi var to lag som valgte Tsjernobyl og Virus battle. Rommene var skumlere og oppgavene vanskeligere enn vi trodde men ikke håpløse bare vi fikk litt hint da vi sto fast.
Når man er ferdig etter en time har man bare lyst på et nytt rom!

Takk, RuneM110

Hei Rune,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte spillet og servicen! :) Hjertelig velkommen tilbake! :)

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Dette var vår andre tur til The Escape Games, ved St Olavs plass. Vi valgte spillet «Tsjernobyl», og kan virkelig anbefale det til andre. Masse moro og flott laget til rom.

Takk, HavardHa

Hei Håvard,

Anmeldt 20. desember 2018

Escape Box på julebord var stor suksess! Morsomt og engasjerende for alle. Anbefales som hjemmeunderholdning i festlig lag.

Takk, merraskallen

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Godt å høre at dere likte The Escape Box! :)