Chernobyl

Morsom og sosial aktivitet for familie og venner! Ble tatt godt i mot av Lea, som også ga oss... les mer

Anmeldt i går
427ragnhildg
Ville vesten

Vi prøvde «ville vesten». Super opplevelse. Ikke for vanskelig, ikke for enkel. Hyggelig personale... les mer

Anmeldt 2 dager siden
eirikfoss

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
23 anmeldelser
Anmeldt 6. januar 2019

En gruppe på tre studenter som prøvde Tsjernobyl. Fantastisk rom med kule oppgaver, og hyggelige ansatte. Anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: januar 2019
1  Takk, RRS96
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt tsjernobyl-spill! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 4 venner og besøkte Virusrommet. Vi hadde det kjempegøy!! Gode oppgaver, men ikke så vanskelig at man blir sur :) vi kommer tilbake!

Dato for opplevelse: januar 2019
1  Takk, Lothiriel77

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt virus-spill! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på seks voksne kamerater som alle prøvde for aller første gang. Vi spilte Tjernobyl, og spillet var intrikat og omfattende nok til å aktivisere alle seks. Kan anbefales!

Takk, Thomas O
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei Thomas,

Anmeldt 29. desember 2018

Vi var syv voksne, foreldre og barn, som duellerte mot hverandre i to rom, Tsjernobyl og virus. Tsjernobyl var veldig skummelt, men ikke så vanskelig for fire personer.
Flott konsept, hyggelig personale og morsomt med hatter og masker for bilder.

Takk, gunhildv2018

Hei Gunhild,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte konseptet, og hadde en fin familiebattle! :) Vi gleder oss til å se dere igjen! :)

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Veldig bra laget og hyggelige personale!
Vi var to lag som valgte Tsjernobyl og Virus battle. Rommene var skumlere og oppgavene vanskeligere enn vi trodde men ikke håpløse bare vi fikk litt hint da vi sto fast.
Når man er ferdig etter en time har man bare lyst på et nytt rom!

Takk, RuneM110

Hei Rune,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte spillet og servicen! :) Hjertelig velkommen tilbake! :)