Suksess

Veldig gøy, solveig var en kjempeflink gamemaster! Stor sjans for at vi kommer tilbake hit igjen... les mer

Anmeldt i går
437bendikj
Kommer definitivt tilbake!

Kjempe gøy med ondskapens hus. Liana gjorde opplevelsen enda bedre!! Hyggelig ansatte og bra med... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Lilo198899
Les alle 1 687 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
81 anmeldelser
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Prøvde oss på Tsjernobyl og hadde det kjempegøy. Bra og spennende rom og topp betjening.
Vi kommer tilbake. Anbefales!

Takk, 513pere
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt tsjernobyl-spill og fikk bra service! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 6. januar 2019

En gruppe på tre studenter som prøvde Tsjernobyl. Fantastisk rom med kule oppgaver, og hyggelige ansatte. Anbefales på det sterkeste.

1  Takk, RRS96

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt tsjernobyl-spill! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 4 venner og besøkte Virusrommet. Vi hadde det kjempegøy!! Gode oppgaver, men ikke så vanskelig at man blir sur :) vi kommer tilbake!

1  Takk, Lothiriel77

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt virus-spill! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på seks voksne kamerater som alle prøvde for aller første gang. Vi spilte Tjernobyl, og spillet var intrikat og omfattende nok til å aktivisere alle seks. Kan anbefales!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Thomas O
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei Thomas,

Anmeldt 29. desember 2018

Vi var syv voksne, foreldre og barn, som duellerte mot hverandre i to rom, Tsjernobyl og virus. Tsjernobyl var veldig skummelt, men ikke så vanskelig for fire personer.
Flott konsept, hyggelig personale og morsomt med hatter og masker for bilder.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, gunhildv2018

Hei Gunhild,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte konseptet, og hadde en fin familiebattle! :) Vi gleder oss til å se dere igjen! :)