Veldig gøy!!!

HEIDI VAR FEET! Vi koste oss masse!! Vanskelig, men vi klarte det med 4 sek to spare!! Perfekt for... les mer

Anmeldt 5 dager siden
Henrik H
Veldig gøy!

Kjempegøy! Vi koste oss masse! Heidi var kjempeflink og ga oss en fin opplevelse! Akkaurat passe... les mer

Anmeldt 5 dager siden
Vera R
Les alle 2 349 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
fra kr 265,00
fra kr 471,00
Oslo Discovery Tour
173 anmeldelser
fra kr 980,00
fra kr 5 261,00
1 2921 297 av 2 349 anmeldelser
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Vi var et lag på 3 stk som prøvde oss på rommet 10 millioner av New York gangstere.
Gamemaster som tok oss imot gav oss en artig og spennende introduksjon, før vi ble låst inn i rommet. Vi ble umiddelbart brakt inn i «et annet sted/annen tid», og alle var like engasjerte i å løse oppgavene. Det var mange ulike morsomme oppgaver som måtte løses, alles kreativitet ble testet.
Et kjempe gøy rom for alle- anbefales!
Vi gikk ut 10millioner dollar rikere, og klare for nye rom med nye gåter!

1  Takk, LoneB90
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt gangster-spill og fikk bra service! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Prøvde oss på Tsjernobyl og hadde det kjempegøy. Bra og spennende rom og topp betjening.
Vi kommer tilbake. Anbefales!

Takk, 513pere

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt tsjernobyl-spill og fikk bra service! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 6. januar 2019

En gruppe på tre studenter som prøvde Tsjernobyl. Fantastisk rom med kule oppgaver, og hyggelige ansatte. Anbefales på det sterkeste.

1  Takk, RRS96

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt tsjernobyl-spill! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 4 venner og besøkte Virusrommet. Vi hadde det kjempegøy!! Gode oppgaver, men ikke så vanskelig at man blir sur :) vi kommer tilbake!

1  Takk, Lothiriel77

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt virus-spill! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på seks voksne kamerater som alle prøvde for aller første gang. Vi spilte Tjernobyl, og spillet var intrikat og omfattende nok til å aktivisere alle seks. Kan anbefales!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Thomas O
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei Thomas,