Ondskapens hus

veldig bra laget spill med flinke game mastere (William)! En gøy opplevelse jeg absolutt vil... les mer

Anmeldt i dag
319lineas
Ondskapens hus

Utrolig morsom opplevelse. Vi valgte ondskapens hus og det var nokså skummelt. Vår game master... les mer

Anmeldt i dag
maja123lockert
Les alle 1 356 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
48 anmeldelser
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Godt gjennomført oppsett, morsomme gåter og morsomt spill. Kommer definitivt tilbake for å prøve flere av rommene!

Takk, KristofferJ92
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Hei Kristoffer,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt tsjernobyl-spill! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Vi var et lag på 3 stk som prøvde oss på rommet 10 millioner av New York gangstere.
Gamemaster som tok oss imot gav oss en artig og spennende introduksjon, før vi ble låst inn i rommet. Vi ble umiddelbart brakt inn i «et annet sted/annen tid», og alle var like engasjerte i å løse oppgavene. Det var mange ulike morsomme oppgaver som måtte løses, alles kreativitet ble testet.
Et kjempe gøy rom for alle- anbefales!
Vi gikk ut 10millioner dollar rikere, og klare for nye rom med nye gåter!

1  Takk, LoneB90

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt gangster-spill og fikk bra service! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Prøvde oss på Tsjernobyl og hadde det kjempegøy. Bra og spennende rom og topp betjening.
Vi kommer tilbake. Anbefales!

Takk, 513pere

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt tsjernobyl-spill og fikk bra service! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 6. januar 2019

En gruppe på tre studenter som prøvde Tsjernobyl. Fantastisk rom med kule oppgaver, og hyggelige ansatte. Anbefales på det sterkeste.

1  Takk, RRS96

Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 4 venner og besøkte Virusrommet. Vi hadde det kjempegøy!! Gode oppgaver, men ikke så vanskelig at man blir sur :) vi kommer tilbake!

1  Takk, Lothiriel77

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt virus-spill! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D