Fun and exiting!

Soooo fuuuun!! Ble så gira og stod aldri stille og kjedet meg!! Vil komme tilbake igjen!! Og sååå... les mer

Anmeldt i går
637heddah
Bra opplegg!

Hyggelige ansatte og profesjonelt opplegg. Vi hadde booket Tsjernobyl rommet og hadde Siri som... les mer

Anmeldt i går
918ineh
Les alle 1 674 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
81 anmeldelser
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Spennede og krevende spill. Vi tok Viruskrig Z og ble meget fornøyde. Veldig hyggelig vertinner :) Bursdagsbarnet fikk også en boks Pepsi i gave! Yippi!

Takk, marinakoryakina
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Hei Marina,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt virus-spill, og fikk bra service! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Godt gjennomført oppsett, morsomme gåter og morsomt spill. Kommer definitivt tilbake for å prøve flere av rommene!

Takk, KristofferJ92

Hei Kristoffer,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt tsjernobyl-spill! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Vi var et lag på 3 stk som prøvde oss på rommet 10 millioner av New York gangstere.
Gamemaster som tok oss imot gav oss en artig og spennende introduksjon, før vi ble låst inn i rommet. Vi ble umiddelbart brakt inn i «et annet sted/annen tid», og alle var like engasjerte i å løse oppgavene. Det var mange ulike morsomme oppgaver som måtte løses, alles kreativitet ble testet.
Et kjempe gøy rom for alle- anbefales!
Vi gikk ut 10millioner dollar rikere, og klare for nye rom med nye gåter!

1  Takk, LoneB90

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt gangster-spill og fikk bra service! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Prøvde oss på Tsjernobyl og hadde det kjempegøy. Bra og spennende rom og topp betjening.
Vi kommer tilbake. Anbefales!

Takk, 513pere

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du likte vårt tsjernobyl-spill og fikk bra service! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 6. januar 2019

En gruppe på tre studenter som prøvde Tsjernobyl. Fantastisk rom med kule oppgaver, og hyggelige ansatte. Anbefales på det sterkeste.

1  Takk, RRS96