Flott aktivitet!

Anbefaler virkelig The Escape Games! Fantastisk morsom aktivitet der man virkelig får brukt hodet... les mer

Anmeldt 5 dager siden
sofiece
Urolig gøyalt og utfordrende

Pulsen på topp og hjerneceller i heftig aktivitet dette er oppskriften til ett perfekt escaperoom... les mer

Anmeldt 6 dager siden
Gilsgrankvist
Trondheim, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Pass
224 anmeldelser
Anmeldt 4. september 2019

Vi var i mentalsykehus rommet, og det var sykt sykt gøy! Veldig bra og nervepirrende, men ikke minst gode oppgaver som satte igang toppen bigtime. Tusen takk for topp service og en supermorsom opplevelse. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, imst123
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at både spillet og servicen leverte på forventningene! :D Velkommen til å prøve flere av våre spill! :D

Anmeldt 26. august 2019

Har spilt alle rommene på begge avdelingene og de er alle svært godt gjennomførte!
Spilte mentalsykehuset her om dagen (nyeste rommet deres), og var svært fornøyd med innholdet, selv om det var skummelt ^^'
Gleder oss til de nye rommene kommer :)

Takk, Mia K

Hei Mia,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at du har prøvd alle våre spill, og synes de er godt gjennomførte! <3 Mentalsykehuset er vårt nyeste spill, og vi er veldig glade for at rommet ble spennende for dere! Hjertelig velkommen tilbake når vi åpner et nytt spill til høsten! :D

Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

Vi valgte rommet med mentalsykehus theme, rommet ga god underholdning og noen nervepirrende situasjoner for enkelte i følget. Kan absolutt anbefales til andre.

Takk, chrisvQ2581MV

Hei Chris,
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere fikk spennende underholdning på "Mentalsykehuset"! Velkommen til å prøve flere av våre spill! :)

Anmeldt 12. august 2019

Kreativt rom (Tsjernobyl) og akkurat passe vanskelig. Vi var fem stykker. Vil kanskje anbefale å være rundt 3 for at alle skal bidra hele tiden.

Takk, tapirkoala

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en fin opplevelse på Tsjernobyl-rommet! Velkommen til å prøve flere av våre spill! :)

Anmeldt 8. august 2019

Vi var nettopp på mental sykehus rommet, og vi er super fornøyde! Kjempe bra oppgaver, hyggelig personalet og vi var fulle av adrenalin gjennom hele timen. Anbefales!

1  Takk, Minawik
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2019

Hei Mina,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at dere synes vi har et gjennomført opplegg, og at dere fikk en super opplevelse på Mentalsykehuset! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D