Ville vesten

Vi prøvde «ville vesten». Super opplevelse. Ikke for vanskelig, ikke for enkel. Hyggelig personale... les mer

Anmeldt i dag
eirikfoss
Vidunderlig

Veldig hyggelige ansatte. Fine oppgaver med passe vanskelighetsnivå, samt interessante. Passer for... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Alexeyy_uip

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
23 anmeldelser
119124 av 884 anmeldelser
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Dette krever tankevirksomhet og rolige nerver. Samarbeid lønner seg. Tiden går veldig fort. Dette anbefales !!!

Takk, KristinG80
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei Kristin! Vi er veldig glade for at dere hadde en artig time hos oss! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 6. juli 2020

Ekstremt morsomt! Vanskelig nok, og veldig hyggelig og informerende personale! Kommer garantert igjen.

Takk, 464kamillaw

Hei Kamilla! Tusen takk for anmeldelsen. Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Hadde d kjempeartig med familien! Virkelig anbefaler! Betjening var hyggelig og oppgavene var passe utfordrende for oss

Takk, lulomundal

Hei! Vi er veldig glade for at dere hadde en artig familiekveld hos oss! <3 Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Veldig kule rom, koselige gamemastere, utfordrende nok og gøye oppgaver og alt i alt en flott opplevelse :)

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, elin912

Hei Elin! Vi er veldig glade for at du synes vi har kule rom og koselige gamemastere! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk morsomme og kreative oppgaver (+noen med litt skremming også). Får virkelig fart på hjerne og puls. Veldig hyggelige ansatte.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Tilfeldigperson

Hei! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss, og ble godt tatt vare på av ansatte! <3 Hjertelig velkommen tilbake! :D